Gå til innhold

Lei!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Følte egentlig for å "tømme" meg litt og eventuelt se om andre har vært i samme situasjon tidligere..

Jeg har kommet til et punkt der jeg er lei av absolutt alt, jeg føler jeg bare eksisterer uten å faktisk leve. Alt går på repeat selv om jeg gjør ting hele tiden. Prøver hvertfall. Jeg er så lei av omgivelsene rundt meg, er lei av å jobbe så mye som jeg gjør, lei av studier, lei av familien, lei av kjæresten, lei av venner. Ser ingen lysglimt i noe lenger. Drar på ferie om 2 uker, men klarer ikke glede meg til det engang.

Alt føles så masete, folk drar meg i alle retninger, jeg er så sliten. Sliten av å klistre på et smil og late som alt er greit, sliten av å faktisk ikke bry meg om noe, alt er likegyldig for tiden. Det eneste jeg vil er å sove i mange måneder.. Mister mer og mer kontakt med venner, bryr meg ikke om noe, er helt tiltakslø. Hater jobben, men trenger pengene. Kjøpt leilighet og bundet meg i tiår. Åsmfjsknsbh!

Vondt i hodet, svimmel, vondt i leddene hele j***** tiden. Dårlig humør, humørsvinginger, konstant irritert.

Er så redd for min egen tankegang, tenker så negativt om folk og omgivelsene rundt meg. Er redd den negative tankegangen spiser meg opp.. Vil jo ikke bli en sånn person jeg er i ferd med å bli! Føler meg så mislykket, svak og negativ. Hva er det som skjer med meg :-(

Vil ta tak og riste i meg og få meg ut av denne negative sirkelen, men klarer ikke.. Orker ingenting, skylder alt på alle andre..

Jeg orker heller ikke å gå gjennom teksten, så beklager for et rotete innlegg. :-(

Anonymous poster hash: 533d1...088

Anonymous poster hash: 7f662...e04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vedde på at det er sånn vi fleste har det iblant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...