AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Går det an å få andre anfall enn toniske kloniske anfall om man pøser på med alkohol? Jeg slutta å drikke klokka 21.30 etter å ha pøst på med mye alkohol, og var hjemme ca 22,40. Nattevakten kom inn til meg klokka 2 og da hadde jeg visstnok vært våken og satt i senga. Hun hadde funnet et glass med vann til meg, men jeg husker ikke dette at hun var inne hos meg i det heletatt. Grunnen til at jeg vet dette, er at jeg ringte på henne klokka 05,30 og spurte hva som hadde skjedd, siden det var et glass vann på nattbordet. Da klokka var 02.00 så var det jo 4 og en halv time siden jeg sluttet å drikke. Burde jeg ikke ha hukommelse etter nesten 5 timer uten alkohol? I tillegg hadde jeg spydd uten å huske det på vei hjem ut bildøren. Kan jeg ha hatt et abcence eller fokalt anfall? Jeg har hatt abcence og feberkramper da jeg var barn.Anonymous poster hash: 54e8a...580
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Hjelper ikke gjemme seg bak anonym, alle skjønner hvem du er. Slutt å lage disse alkohol trådene, eller det beste av alt; slutt å drikke!Anonymous poster hash: 845cd...216
Pinnedyr Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Hjelper ikke gjemme seg bak anonym, alle skjønner hvem du er. Slutt å lage disse alkohol trådene, eller det beste av alt; slutt å drikke!Anonymous poster hash: 845cd...216 Ok. Dette er den siste tråden om alkohol jeg skal ta opp. Men spørsmålet gjaldt epilepsi, ikke så mye om bare alkoholen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå