Gå til innhold

Drømmescenario

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kjæresten min fyller 21 år neste uke, og i den anledning har jeg lyst å gjøre noe sexy for han. Har ikke gjort noe lignende før da jeg er litt tilbakeholden på det punktet, så det er noe han vil sette stor pris på. Tenker at antrekket skal være stay-ups, pumps og truse + korsett (h&m type). Eller er en pen bh å foretrekke?

Jeg lurer på er hva jeg kan gjøre? Hva er drømmescenarioet til dere gutter? Hva har dere jenter gjort som har slått an?

Takker så meget for svar :-)

Anonymous poster hash: 1f137...08b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :-(

AnonymBruker
Skrevet

yo baby. vi menn er littt vekslende når det gjelder scenarioer. ofte litt mer eksplisitte og visuelle i vår fantasiverden.

jeg fantaserte om at dama skulle suge meg til jeg kom. drømte om å knulle henne bak. veldig konkrete greier. hvordan er typen din, har han scenarioer eller er det konkrete fantasier?

Anonymous poster hash: 9736e...c68
AnonymBruker
Skrevet

Suger han til han kommer ofte så det er ikke så veldig spesielt. Han har snakket om at han vil at jeg skal strippe for han, men vet ikke helt om jeg har guts til å gjøre det. Hvordan skal jeg gå frem i såfall?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Suger han til han kommer ofte så det er ikke så veldig spesielt. Han har snakket om at han vil at jeg skal strippe for han, men vet ikke helt om jeg har guts til å gjøre det. Hvordan skal jeg gå frem i såfall?

jeg gjorde det en gang for min eks.

brukt cd-en "the best of sade" og lærte meg noe movies på youtube.. jeg danset litt for ham, strippet og sto i senga hvor han lå og danset litt med rumpa over ansiktet hans.. det var sucess :)

Anonymous poster hash: 9af00...733

• Liker 1
Skrevet

Pynt deg ekstra fint, og gjør noe helt annerledes og nytt! Bind han fast, blindfoldet, og tease han lenge med å bite/slikke/stryke over hele kroppen bortsett fra kuken? :P Og når han til slutt blir desperat, kan du ri han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...