Gjest nt Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Hei! Har hatt smerter i kneet en ukes tid. Det startet kun rundt kneskålen og det var ekstremt smertefult å gå, bøye, i det hele tatt bevege foten. Etter 3 dager med knesmerter merket jeg at smertene flyttet seg oppover til låret, spesielt på baksiden. Dette i tillegg til kneskålen. Følelsen kan ligne på vanlig stølhet bare ti ganger verre. Noen her som har vært bort i lignende og kan gi ett logisk svar? Kan nevne at jeg ikke driver med noen slags form for idrett eller overdreven trening.
Bayla Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Hei!Det kan være patellofemoralt smertesyndrom. Det kommer helst ved aktivitet, men kan også oppstå ved å sitte å kjøre bil/på buss og lign. Eller ved å sitte på huk/kne.Søk det opp på nett å se om det stemmer med symptomene, og ta kontakt med lege.Hilsen meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå