Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har hatt smerter i kneet en ukes tid. Det startet kun rundt kneskålen og det var ekstremt smertefult å gå, bøye, i det hele tatt bevege foten.

Etter 3 dager med knesmerter merket jeg at smertene flyttet seg oppover til låret, spesielt på baksiden. Dette i tillegg til kneskålen. Følelsen kan ligne på vanlig stølhet bare ti ganger verre.

Noen her som har vært bort i lignende og kan gi ett logisk svar? :)

Kan nevne at jeg ikke driver med noen slags form for idrett eller overdreven trening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det kan være patellofemoralt smertesyndrom. Det kommer helst ved aktivitet, men kan også oppstå ved å sitte å kjøre bil/på buss og lign. Eller ved å sitte på huk/kne.

Søk det opp på nett å se om det stemmer med symptomene, og ta kontakt med lege.

Hilsen meg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...