Gå til innhold

Ny pollenallergi, lang ventetid til lege.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har fått pollenallergi. Nesa er tett, øynene svir, vondt i bihuler, hode og nå de siste dagene har det blitt tyngre å puste. Men det er ferieavvikling på legekontoret så jeg får ikke time før 5.juli.. Er det noe jeg kan gjøre selv? Det verste er å være tung i pusten. Orker så lite :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpe reseptfrie allergi medisiner på apoteket.

Tabletter, nesespray og øyedråper.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Du får kjøpe reseptfrie allergi medisiner på apoteket.

Tabletter, nesespray og øyedråper.

Helt enig! Kjøp reseptfritt mens du venter på legetime. Det koster litt mer, men så får du puste mens du venter ;) Jeg fikk god hjelp på apotek en gang jeg fikk akutt allergi-reaksjon.

Skrevet

Men om du har pusteproblemer,så burde du få akutt time hos legen.Om du synes det plager deg i hverdagen ,så ring og mas på legen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...