AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Hei! Vet ikke om dette er rett kategori å poste dette i, men gjør et forsøk. Saken er den at jeg er forlovet med en Amerikaner, og vi ønsker veldig å flytte sammen, etter flere år med avstandsforhold. Planen er at jeg skal flytte ned dit, for det å få han hit til Norge virker nærmest umulig. Jeg oppfyller ikke de inntektskravene fra UDI, mens han har college utdannelse, fast jobb, oppfyller inntektskrav, hus og bil i USA, som gjør det ganske uaktuelt å flytte fra. Jeg er nettopp blitt ferdig med skolen, har ikke søkt noe høyere utdanning til høsten, eier verken hus eller bil, og har kun en deltidsjobb. Men det er jo ikke bare bare å flytte til USA heller, så derfor lurte jeg på om det er noen her inne som har vært gjennom prossesen før? Vi tenker at det står mellom KR1 Fiance Visa eller CR1 Spouse Visa. Heller mest mot Fiance Visa, for da kan vi søke om adjustment of status (green card osv) rett etter vi har giftet oss. Er veldig interessert i å høre fra andre som har kunnskap om dette/ har flyttet til USA selv. Alle svar mottas med takk! Anonymous poster hash: f8a9f...09d Anonymous poster hash: f8a9f...09d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå