lissii Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Noen som har tatt silikon på fornebuklinikken i Oslo? Og har tatt silikon under muskel? Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Noen som har tatt silikon på fornebuklinikken i Oslo? Og har tatt silikon under muskel? Erfaringer? Jeg tok silikon ved Fornebuklinikken for to år siden, under muskel. Er kjempefornøyd og kan anbefale dem på det varmeste Anonymous poster hash: f5e1c...a18 1
lissii Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2013 Jeg tok silikon ved Fornebuklinikken for to år siden, under muskel. Er kjempefornøyd og kan anbefale dem på det varmeste Anonymous poster hash: f5e1c...a18 Hvor mye tok du? Hvilken str hadde du før silikon og hvilken str har du nå? Hvordan var ukene etter operasjonen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå