Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tatt silikon på fornebuklinikken i Oslo? Og har tatt silikon under muskel? Erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt silikon på fornebuklinikken i Oslo? Og har tatt silikon under muskel? Erfaringer? :)

Jeg tok silikon ved Fornebuklinikken for to år siden, under muskel. Er kjempefornøyd og kan anbefale dem på det varmeste :)

Anonymous poster hash: f5e1c...a18

  • Liker 1
Skrevet

Jeg tok silikon ved Fornebuklinikken for to år siden, under muskel. Er kjempefornøyd og kan anbefale dem på det varmeste :)

Anonymous poster hash: f5e1c...a18

Hvor mye tok du? Hvilken str hadde du før silikon og hvilken str har du nå? Hvordan var ukene etter operasjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...