AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Noen som har tatt silikon i Trondheim? Hvem var dere til? Ble dere fornøyde? Rett og slett erfaringer fra de forskjellige klinikkene og kirurgene Anonymous poster hash: 1edac...b1b
lissii Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Lurer på det samme som den ovenfor meg. Men noen som har tatt silikon på fornebuklinikken i Oslo? Og noen som har tatt under muskel og kan dele erfaringer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå