Gå til innhold

Er denne søknaden grei?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tips om at jeg burde skrevet søknadene mine kortere. Og nå føler jeg at jeg har skrumpa de inn veldig,men alt av info står jo egentlig i cv'n min og jeg føler på en måte at jeg har fortalt for mye i søknaden slik at de ikke føler de trenger å ta meg inn til intervju for å få vite mer. Og dermed går glipp av muligheten til å komme å presentere meg personlig og kanskje dermed ville blitt en ja istedenfor en som går rett i nei bunken om dere skjønner. Blir så usikker fordi jeg syns den er så kort.

Søknad på stilling som sekretær

Viser til annonse på Zett.no og søker med dette på den ledige stillingen som sekretær.

Jeg søker på denne stillingen da jeg trives svært godt med jobber som innebærer kundebehandling og bruk av data som arbeidsverktøy.

Tidligere erfaring jeg kan vise til er blant annet jobber innen kundeservice, kundebehandling og saksbehandling.

Jeg har valgt å spesialisere meg innen administrasjon og ledelse igjennom utdannelse noe som utfyller arbeidserfaringen min.

Jeg er ei strukturert, fleksibel og samarbeidsvillig jente som trives i selskap med andre mennesker. Jeg jobber godt både selvstendig og i team og setter alltid kunden i fokus. Jeg liker nye utfordringer, er tålmodig , løsningsorientert og lærevillig. I tillegg har jeg solide data kunnskaper .

For nærmere opplysninger om utdanning og arbeidserfaring viser jeg til min vedlagte CV, og jeg møter gjerne til en utfyllende samtale.

Vennlig hilsen

XX



Anonymous poster hash: e36ac...ac5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...