Gå til innhold

bleke tenna

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

nå har jeg sluttet og røyke! og jeg har lyst til å bleke mine kanarigule tenner slik at jeg tør smile på bilder. jeg drikker riktignok litt kaffe hver dag, og pepsi et par ganger i uka. men blir det et problem?

uansett, hvilken tannbleking (ikke hos tannlege og internett) er best syns dere? rosabloggerne reklamerer jo mye for smilelab men de er jo kjøpt og betalt.

Anonymous poster hash: 38b4f...65f
Videoannonse
Annonse
Gjest Marthe
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med smilelab sensitive :-) så ville gitt det et forsøk :-)

AnonymBruker
Skrevet

hvilken tannbleking (ikke hos tannlege og internett) er best syns dere?

Ikke internett (altså bestille pr post) eller tannlege. Da gjenstår TV-shop, katalog eller over disk i butikk? Jeg ville rådet deg til å bruke tannlege, selv om det er dyrere. Da vet du at du får riktige råd og brukerveiledning og har bedre mulighet til å få penger tilbake om du er misfornøyd. Jeg ville aldri gjort det uten tannlegen der. Men så er jeg en sånn person som ikke ville brukt morolinser som ikke er kjøpt hos optiker heller.. Tenner er viktige, eksperimentere kan jeg gjøre med hår og negler som vokser ut igjen...

Anonymous poster hash: 9f66d...58e

• Liker 1
Gjest Superwoman!
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med smilelab. Fargen blir ujevn, og får skjolder rundt kantene av tennene. Synes også de er altfor dyre for hva du får. Anbefaler Smile&Go, som gir jevn, fin og tydelig farge. Kjøpte min på vita for ca. 400kr.

Skrevet

nå har jeg sluttet og røyke! og jeg har lyst til å bleke mine kanarigule tenner slik at jeg tør smile på bilder. jeg drikker riktignok litt kaffe hver dag, og pepsi et par ganger i uka. men blir det et problem?

uansett, hvilken tannbleking (ikke hos tannlege og internett) er best syns dere? rosabloggerne reklamerer jo mye for smilelab men de er jo kjøpt og betalt.

Gå på thewhiteone.se, der er det tannbleking! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...