Gå til innhold

Sykemelding pga stress?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp gått gjennom en rettsak. Regnet med at ting skal roe seg ned. Men nei.. Nå er det plutselig ny sak med barnevernet og politiet ( eksen som ble meldt)

Jeg føler at jeg skal snart møte veggen, er konstant kvalm, svimmel, får puste problemer, trøtt. Helt utslitt. Det går ikke an å konsentrere seg på jobben. Kollegaene mine sier selv at jeg må ta sykemelding for å ,,komme meg opp ,,. Er alene med barnet og har ingen familie i nærheten.

Har bestilt time hos lege, men er dette nok for sykemelde meg? Tenkt bare 1-2 uker.

Har også kjempe dårlig samvittighet pga jeg fungerer ikke på jobben

Anonymous poster hash: f4963...36e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke forestille meg at du ikke vil få sykemelding. Når folk får det pga "vondt i ryggen" , uten at de har det, kan jeg ikke skjønne at du ikke skulle få det. Snakk med legen din du. Det ordner seg sikkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...