Gjest Lille-pus Skrevet 12. mars 2014 #121 Skrevet 12. mars 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Gjest Lille-pus Skrevet 14. mars 2014 #122 Skrevet 14. mars 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Gjest Lille-pus Skrevet 16. mars 2014 #124 Skrevet 16. mars 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Gjest Lille-pus Skrevet 20. mars 2014 #125 Skrevet 20. mars 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Gjest Lille-pus Skrevet 24. mars 2014 #126 Skrevet 24. mars 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Gjest Lille-pus Skrevet 25. mars 2014 #127 Skrevet 25. mars 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Gjest Lille-pus Skrevet 28. mars 2014 #128 Skrevet 28. mars 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Rofl Skrevet 31. mars 2014 #129 Skrevet 31. mars 2014 Jeg måtte holde latteren min inne her jeg sitter på jobb å leser om frøken fryd om skremmer seg selv med posen. Du forklarte så bra at jeg så det for meg som en film Lille fluffy damen var litt på meg siden jeg hadde vært vekke fra ho i nesten 3 uker nå. Så når vi kom hjem i leiligheten skulle ho ligge ved min side men ikke slik at jeg kunne nå ho. Men det var en meget fornøyd liten pus som hadde sovet helt inntil meg hele natten så tror jeg er tilgitt Ho er ikke helt fornøyd med den nye vasken enda tror jeg. Sitter egentlig på den og stirrer. Ikke helt på hva men stirrer gjør ho. Mye god musikk her inne og en liten dans £90 var ikke så gale for et korsett syntes jeg. Ikke at jeg er ekspert på slikt men har jo hørt og observert litt Så trist med pusen som gikk bort Bra han fikk en siste kos med den
Gjest Lille-pus Skrevet 1. april 2014 #130 Skrevet 1. april 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Gjest Lille-pus Skrevet 2. april 2014 #131 Skrevet 2. april 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Rofl Skrevet 3. april 2014 #132 Skrevet 3. april 2014 Her hadde jeg skrevet en del så krasjet nettleseren når jeg måtte fikse noe kjedelige jobb ting Ja det var veldig fint med ferie. Faktisk så fint at jeg tar fri neste uke også 3 dager i Barcelona og resten hjemme hvor jeg skal lese mer Dark Tower! Alltid koselig å ha ferie med kjekke og koselige folk! Drakk en kjempe god Rom som var 23 år gammel også. Må luske på taxfree etter den. En bekjent av oss hadde vist en som var over 30 jeg skulle få smake på! Så koselig at han har en reservepus som kommer på besøk Pus er nok glad for ekstra oppmerksomhet og kos Fornærmet pus er ikke så fornærmet nå mer. Nå er det helst "HEI! Jeg vil sitte på hånden din mens du prøver å spille/lese/spise for jeg har savnet deg masse!" Tullat katt skal jeg si deg. Leiter etter Friskis igjen ho nå, den dyre spesial maten som skal hjelpe nyrene hennes er ikke noe kjekk i det hele tatt igjen I nattens murmel og mørke fikk meg og pus besøk av en som gjerne ville spise maten. Kom hoppende inn vinduet for så å traske som han eide leilighet og verden mot maten. Var ikke så høy i hatten når jeg kom ut i stuen nei. Da var det løping som om han hadde sett fanden! Tullingen min satt bare på sengen og tenkte nok at dette fikk jeg heller fikse Tror ikke helt jeg hadde tatt meg ut i en korset Men hvem vet En venninne av meg mener at alle jenter/damer burde eie minst et bra korset! Hadde jeg hatt den kalenderen der på kontoret hadde jeg nok aldri hatt kontoret for meg selv Har litt nerdeplakater og 2 humoristiske på veggen så langt. Skulle gjerne hatt noe flere men ikke funnet noe kjekt enda. Tror jeg må komme på kontoret ditt å kikke litt Elvis <3 Tenk så bra det hadde vært å kunne sett han live fra sin storhetstid. Kanelbolle posisjonen er alltid like fasinerende. Til tider vet jeg ikke hva som er hva så da er det å kose litt forsiktig midt på et sted og se hvor den lager lyd. Dagens sang til dagboken din. Hørte den første innspillingen av denne som ble gjort i Muscle Shoals, er til å få gåsehud av!
Gjest Lille-pus Skrevet 4. april 2014 #133 Skrevet 4. april 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Rofl Skrevet 5. april 2014 #134 Skrevet 5. april 2014 Helt enig! Den er fantastisk og den første fremføringen er så bra at håret reiser seg! Yup, frøkna mente at jeg burde gjøre det Ho er litt ekstra snål for tiden så vet ikke helt hva som er med ho. Men ho skal på "ferie" til min søsters katt så håper det kan hjelpe litt Enig jeg også! Korsett er pent Haha, tror ikke du har noen som passer meg og det høres litt ondt ut! Men jeg hadde kanskje fått pene pupper i den The Supremes <3 Takk takk. Skal luske etter Rom men jeg har ikke sett den før så får vel se enda mer!
Rofl Skrevet 5. april 2014 #135 Skrevet 5. april 2014 Glemte jo helt å gi den en sang frøken! Denne er en av mine aller største favoritt sanger som går inn i sjelen min når jeg hører på den! Kan for øvrig anbefale de andre av sangene/albumene deres. The River albumet er litt mer food for the soul syntes jeg
Gjest Lille-pus Skrevet 7. april 2014 #136 Skrevet 7. april 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Rofl Skrevet 10. april 2014 #137 Skrevet 10. april 2014 Trist post i dag. Må avlive min lille tullat følgesvenn i dag Nyrene er blitt så alt for dårlig siden hun er så sta og ikke skal spise noe av den nyrevennlige maten. Du må gi kattene dine en ekstra god klem fra meg i dag. Dagens sang:
Gjest Lille-pus Skrevet 10. april 2014 #138 Skrevet 10. april 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Rofl Skrevet 13. april 2014 #139 Skrevet 13. april 2014 Takk for fine ord og en meget pen sang frøken Passer min søster sin pus nå i påsken så det er ikke helt tomt her enda som er litt bra. Har hatt en meget hardt liv før den ble reddet den jeg passer nå og ho er veldig kosete av seg med meg så det passer meg utmerket akkurat nå. En felles venninne av meg og min søster hadde spurt min søster om jeg skulle ha en ny katt og om jeg skulle hente den fra dyrebeskyttelsen. Min søster hadde da sagt ja men om jeg kom ut derfra med en katt var vel kanskje å håpe for mye, hun så for seg meg trillende derfra med en vogn full av katter og et stort smil om munnen hvor vår felles venninne rullet rundt på gulvet av latter da hun så det helt klart for seg og mente at det garantert var noe jeg kunne gjort Her er dagens sang til deg, det er en cover av 2 fantastiske menn/gutter med en cello hver Jeg kan anbefale de 2 albumene deres (som er på Wimp). De spiller fantastisk både på sine og på sanger de covrer
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2014 #140 Skrevet 14. april 2014 (endret) --- Endret 10. august 2014 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå