AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg er en person som trenger overnatting kun for en natt.Fant et hotell,og plottet inn voksen og fikk opp pris på dobbelrom(de har tydligvis ikke enkelt)Så den biten er grei,men under viktig info om hotellet står blandt annet følgende punkter: - For par - For familier. Betyr det at jeg som enslig person ikke kan bestille rom? Det var det billigste hotellet nemlig. Anonymous poster hash: 0c2a3...f58
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Jo da. Det går fint. Da blir det en bestilling på dobbeltrom for en person.Anonymous poster hash: 4d31b...cad
Kraula Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 De sikter sikkert bare til at det ikke er et party-hotel.
Lumos Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 ... Og at rommet passer for familier (kan sikkert få inn ekstrasenger) og par (mtp størrelse og dobbeltseng kan jeg tenke meg)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Ok. Takk for svar Anonymous poster hash: 0c2a3...f58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå