Gå til innhold

Anmeldt for ordensforstyrrelse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg var ute en tur i går, og natten endte på legevakten. Måtte sy fire sting i armen. Minne er litt diffust, så prøver å finne ut hva som har skjedd, noe som ikke er enkelt mtp. at jeg hadde kommet bort fra vennene mine.

Har et vagt minne om at muligens politiet(tror jeg), kjørte meg til legevakten. Og nå sitter jeg her litt nervøs over hva som faktisk har skjedd. Jeg tror at jeg sannsyneligvis har falt, og politiet kjørte meg til legevakten, men jeg kan jo ikke være sikker. Tok taxi hjem derfra.

Det er lurer på er om det er normal rutine at politiet kjører folk til legevakten om det ikke har forekommet noe straffbart? Leser i avisa, og der står det om nattens tumulter(slossing etc.), men jeg er ikke nevnt er. Men nederst står det at 6personer også ble anmeldt for ordensforstyrrelser. Kan jeg ha blitt det? Ville jeg ha fått et brev/lapp på dette? Naturligvis husker jeg ikke hva de sa, om de sa noe.

Anonymous poster hash: 3f803...82e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Politiet kjører folk som har skadet og ikke kommer seg dit selv pga rus ol, til legevakten også. Må ikke være noe mer i det enn det.

Anonymous poster hash: 17ddd...cfb
AnonymBruker
Skrevet

Har selv blitt kjørt hjem av politiet etter noe lignende. Tror ikke du trenger å bekymre deg.

Jeg hadde fått et slag i hodet, bløddet litt, og politiet plukket meg opp, kjørte meg på legevakten og kjørte meg hjem igjen. Null stress.

Anonymous poster hash: 8e40e...689
AnonymBruker
Skrevet

Politiet kjører folk som har skadet og ikke kommer seg dit selv pga rus ol, til legevakten også. Må ikke være noe mer i det enn det.

Anonymous poster hash: 17ddd...cfb

Har selv blitt kjørt hjem av politiet etter noe lignende. Tror ikke du trenger å bekymre deg.

Jeg hadde fått et slag i hodet, bløddet litt, og politiet plukket meg opp, kjørte meg på legevakten og kjørte meg hjem igjen. Null stress.

Anonymous poster hash: 8e40e...689

Ok, takk :)

Anonymous poster hash: 3f803...82e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...