Gå til innhold

Er ikke hun her vakker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter å ser på vi på saltkråkan, og fy søren så vakker hun som spiller Malin er!! Dette må da virkelig ære blant verdens vakreste kvinner gjennom tidene... Hun er jo bare WOW!!

post-37809-0-97687300-1371401438_thumb.j

Anonymous poster hash: 49b66...a3b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syntes hun var helt ordinær egentlig. Sett mye bedre, men hun var klassisk søt da:)

Anonymous poster hash: 41361...902

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange som er enige med deg TS, for sjelden har noe barne-tv hatt så mange fedre blant seerne som Saltkråkan :laugh:

Anonymous poster hash: c05af...000
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes hun var helt ordinær egentlig. Sett mye bedre, men hun var klassisk søt da:)Anonymous poster hash: 41361...902

Whaaat?? Synes hun er helt stunning jeg! I klasse med scarlet Johansen, charlize therone og Marlyn Monroe.

Her er hun i dag. Fortsatt flott og naturlig vakker

Anonymous poster hash: 49b66...a3b post-37809-0-50620300-1371402069_thumb.j

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange som er enige med deg TS, for sjelden har noe barne-tv hatt så mange fedre blant seerne som Saltkråkan :laugh:Anonymous poster hash: c05af...000

Haha, kan jeg tenke meg :) husket ikke at hun var så pen jeg, men så var jeg jo ganske liten når jeg så på også da, så kanskje ikke så rart :)

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Har lagt merke til henne før, hun er virkelig vakker. Hun kan da ikke sammenlignes med Scarlett Johansson, som er dullet og oppsminket etter aller kunstens regler.

AnonymBruker
Skrevet

Whaaat?? Synes hun er helt stunning jeg! I klasse med scarlet Johansen, charlize therone og Marlyn Monroe.

Her er hun i dag. Fortsatt flott og naturlig vakker Anonymous poster hash: 49b66...a3b <ahttp://forum.kvinneguiden.no/public/style_images/KG/attachicon.gif" alt="attachicon.gif">image.jpgAnonymous poster hash: 49b66...a3b

Kanskje det har noe med at alle modellene i dag er Photoshop, operasjoner og sminke, og det er derfor jeg syntes hun blir tam i forhold? For meg er hun bare søt pen. Syntes ikke hun kan sammenlignes med Victoria secret modellene for eksempel:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til henne før, hun er virkelig vakker. Hun kan da ikke sammenlignes med Scarlett Johansson, som er dullet og oppsminket etter aller kunstens regler.

Det betyr ikke at hun ikke er vakker!

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det har noe med at alle modellene i dag er Photoshop, operasjoner og sminke, og det er derfor jeg syntes hun blir tam i forhold? For meg er hun bare søt pen. Syntes ikke hun kan sammenlignes med Victoria secret modellene for eksempel:)Anonymous poster hash: 41361...902

Det kan hende. Har du sett henne " live"? Hehe, altså på tv..

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende. Har du sett henne " live"? Hehe, altså på tv..Anonymous poster hash: 49b66...a3b

Nei, ser ikke på tv:)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ser ikke på tv:)Anonymous poster hash: 41361...902

Fra 3 min på dette klippet ser man henne.

AnonymBruker
Skrevet

Hva heter hun?

Louise Edlind Friberg

Gjest nicola
Skrevet

Jeg synes hun ser veldig gammel ut til å ikke ha fyllt 60 enda (på artikkelen og bilder på google. )

jeg trudde hun var godt over 70 på bildene :O http://hd.se/familj/2006/07/15/louise_edlind_man_blir_ju_ganska/

Vet om mange 60 åringer som ser en god del yngere ut enn denne damen :) Inger Lise Rypdal f.eks..

Sporet litt av her jeg, bare noe jeg la merke til. Men DEN kroppen da! Det skal hun ha - Til 60 år å være :)

Nå er hun vel noen år eldre, siden artikkelen er fra 2006.

Skrevet

Hun var helt OK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...