Gå til innhold

Stalker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort sagt; jeg jobber deltid i kassa på en matbutikk ved siden av studiene. Forleden ble jeg fullstendig satt ut da en kunde kom i kassa mi, og lurte på om ikke det var jeg som bodde i *gatenavn*, da han hadde sett meg mange ganger og poengterte at vi hadde "veldig fin utsikt". Jeg derimot, har aldri sett ham annet enn når han handler på butikken med kjæresten. Videre opplyste han om at han bodde rett ved siden av. Jeg visste ikke hva jeg skulle si. Det ble en smule ukomfortabelt.

Siden har jeg ikke tenkt veldig mye over hendelsen, bortsett fra at jeg har lurt litt på nøyaktig hvor han bor, da han åpenlyst kan se meg når jeg går til jobb, jogger og tar trappa opp til leiligheten. Hvordan han vet vi har god utsikt, vet jeg ikke.

Et par dager senere kom han innom med kjæresten, og valgte den andre kassa. Derimot de gangene han handler alene, kommer han rett bort til kassa mi, enda køen er mindre på den andre siden. Han har ved flere anledninger prøvd seg på "smalltalk". Jeg har vært kort og avvisende, men det ser ikke ut til å hjelpe. De gangene han kommer innom med dama, ser jeg at han smugkikker på meg i øyekroken..

Så skjedde det at jeg spaserte til jobb. Mot meg kom han og kjæresten. Han latet som han ikke kjente meg igjen.

For et par dager siden spaserte jeg hjem, og oppdaget at han og kjæresten vasket bilen. Jeg latet som jeg ikke så dem, og fiklet med mobilen. Kjæresten gikk inn, og han sa "hei" til meg akkurat i det døra klappet igjen bak henne. Dagen etter kom han i kassa mi. Alene.

Det skal nevnes at han er fullt klar over at jeg har type, da vi ved flere anledninger har gått hånd i hånd forbi ham.

Hva ER det her? Noen som har opplevd lignende og vet hvordan jeg skal håndtere situasjonen? Merker jeg blir mektig irritert hver gang jeg ser ham...

Anonymous poster hash: 726e5...7f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han stalker deg jo ikke akkurat da. Han er kanskje redd kjæresten skal bli sjalu hvis han prater med deg. Ser ikke helt problemet i situasjonen.

Anonymous poster hash: 29e79...a50

Skrevet

Han stalker deg jo ikke akkurat da. Han er kanskje redd kjæresten skal bli sjalu hvis han prater med deg. Ser ikke helt problemet i situasjonen.

Anonymous poster hash: 29e79...a50

Det er ikke grunnløst at jeg plasserte et spørsmålstegn bak "stalker". For øvrig er det høyst merkverdig at han til stadighet tar kontakt med meg, da han egentlig ikke har noen grunn til å gjøre det. Ergo er det en grunn. Tviler sterkt på at han leter etter en god venninde, og synes jeg ser veldig hyggelig ut.

Problemet er at jeg føler meg iaktatt og at situasjonen er ubehagelig.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke grunnløst at jeg plasserte et spørsmålstegn bak "stalker". For øvrig er det høyst merkverdig at han til stadighet tar kontakt med meg, da han egentlig ikke har noen grunn til å gjøre det. Ergo er det en grunn. Tviler sterkt på at han leter etter en god venninde, og synes jeg ser veldig hyggelig ut.

Problemet er at jeg føler meg iaktatt og at situasjonen er ubehagelig.

Han er vel interessert i deg da. På et eller annet vis.

Fortsetter du å være avvisende eller unngå ham så går det nok over.

Anonymous poster hash: 19ca8...d3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...