AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg vil gjerne vite mer om amerikanske kvinner/menn i Usa Hvordan oppfører de seg? Forskjell mellom oss og amerikaner? Klesstilen? Tar mer intativet? Hvem blir du mest tiltrukket av? Hvorfor? Anonymous poster hash: aa9ce...e94
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Jeg vil gjerne vite mer om amerikanske kvinner/menn i Usa Hvordan oppfører de seg? Forskjell mellom oss og amerikaner? Klesstilen? Tar mer intativet? Hvem blir du mest tiltrukket av? Hvorfor? Anonymous poster hash: aa9ce...e94 Veldig generaliserende selvsagt siden det er mange delstater, men slik de ofte fremstår: - Oppførsel: Litt mer frempå, lett å sosialisere med og komme i kontakt med, gjelder både menn og kvinner. Men, det stikker ofte ikke så dypt da det gjerne begynner på et litt mer overfladisk nivå. Nordmenn er mer innadvendte men til gjengjeld mer "ekte" når man først kommer inn på dem. - Klesstil: For kvinner, alt fra konservativt til "sexy" med trange topper, trange jeans, korte skjørt osv. Egentlig ikke så stor forskjell. For menn: "baggy" stil, med vide bukser, store gensere når det kjøres casual. Ellers pent/dress i businessammenheng. Mer formelt da. - Tar nok mer initiativ. - Tiltrukket: Kommer an på. Kan være flott med Amerikanske, initiativrike jenter på date, men det stikker som skrevet ikke alltid så dypt så det kan være vanskelig å vite hvor man har dem. De er uansett ofte høflige og sier ikke alltid sin egentlige mening rett frem, nordmenn er enklere å vite hvor man har generelt sett. Anonymous poster hash: 6debc...c98
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Det er mange flere menn i USA som går i dress på jobb, enn det det er i Norge. Samtidig er det mer akseptert å gå med jobbebukse til vanlig der borte. Jeg ser sjelden folk i grå bomullsjoggebukse på butikken her jeg bor, men det er helt vanlig i USA. Mange steder, spørs veldig hvor du er selvsagt, så tror jeg jentene har en veldig umoderne stil (med innslag fra tidlig 2000-tall liksom), f.eks. skjørt med sommerfuglmotiv av paljetter o.l. Opplevde det som utvekslingstudent i Michigan for to år siden i hvert fall. Men ja, det kommer som sagt veldig an på, det blir nesten som å definere europeisk stil, noe som er vanskelig siden mangfoldet er så stort. Anonymous poster hash: 7299d...135 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Digger amerikanere jeg Ikke de som har en huge våpensamling og fyllekjører da (har møtt mange av de). Det som er synd er at mannfolka er omskjært (sorry jeg fikser bare ikke menn uten forhud, ser for meg skalpellen som skjærer og blod og alt det der. tvangstanke!) og at de ofte har seksuelle hang-ups. Med det mener jeg at i USA er sex litt tabu, og mange har derfor litt issues med det. Jeg opplevde en som begynte å grine etter at han kysset meg, for han var så redd for å havne i helvete.. Ble ikke flere dates for å si det sånn! Klesstilen varierer veldig, jeg liker de som har litt sånn cowboystil. Rutete skjorte eller t-skjorte, jeans og en schvææær beltespene.. ojoj. Damene kan ofte være litt high maintenance er min mening, de forventer at mannen åpner bildøren for de på date, betaler alt og behandler de som en dronning. For mange menn kan det kanskje bli litt slitsomt (og dyrt). Og igjen, mange har en issue med sex, de må vente så og så mange dater og da kan de bare gjøre det på en viss måte. Etter det jeg har hørt hvertfall.. Var på et vors i Texas der jeg snakket med noen venninner om dette. Anonymous poster hash: a2cff...a98
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Digger amerikanere jeg Ikke de som har en huge våpensamling og fyllekjører da (har møtt mange av de). Det som er synd er at mannfolka er omskjært (sorry jeg fikser bare ikke menn uten forhud, ser for meg skalpellen som skjærer og blod og alt det der. tvangstanke!) og at de ofte har seksuelle hang-ups. Med det mener jeg at i USA er sex litt tabu, og mange har derfor litt issues med det. Jeg opplevde en som begynte å grine etter at han kysset meg, for han var så redd for å havne i helvete.. Ble ikke flere dates for å si det sånn! Klesstilen varierer veldig, jeg liker de som har litt sånn cowboystil. Rutete skjorte eller t-skjorte, jeans og en schvææær beltespene.. ojoj. Damene kan ofte være litt high maintenance er min mening, de forventer at mannen åpner bildøren for de på date, betaler alt og behandler de som en dronning. For mange menn kan det kanskje bli litt slitsomt (og dyrt). Og igjen, mange har en issue med sex, de må vente så og så mange dater og da kan de bare gjøre det på en viss måte. Etter det jeg har hørt hvertfall.. Var på et vors i Texas der jeg snakket med noen venninner om dette. Anonymous poster hash: a2cff...a98 Herlig! Hvis jeg for eks. bodde i 1 måned i NYC med en vennine, og vil bli kjent med en mann eller kvinne. Hvordan blir vi kjente med andre? Anonymous poster hash: aa9ce...e94
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Herlig! Hvis jeg for eks. bodde i 1 måned i NYC med en vennine, og vil bli kjent med en mann eller kvinne. Hvordan blir vi kjente med andre? Anonymous poster hash: aa9ce...e94 Du, det er 0 stress. Men jeg liker ikke NYC da, så ville unngått det. Dra heller til New Jersey eller noe Heng på nærmeste bar og vips så har du nye venner! Eller hvis du er ute og går en tur, for den saks skyld. Amerikanere har mye lettere for å komme bort og prate enn i Norge. Edru, til og med! Anonymous poster hash: a2cff...a98
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Du, det er 0 stress. Men jeg liker ikke NYC da, så ville unngått det. Dra heller til New Jersey eller noe Heng på nærmeste bar og vips så har du nye venner! Eller hvis du er ute og går en tur, for den saks skyld. Amerikanere har mye lettere for å komme bort og prate enn i Norge. Edru, til og med! Anonymous poster hash: a2cff...a98 Så bra! Thank you :=) Anonymous poster hash: aa9ce...e94
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Du, det er 0 stress. Men jeg liker ikke NYC da, så ville unngått det. Dra heller til New Jersey eller noe Heng på nærmeste bar og vips så har du nye venner! Eller hvis du er ute og går en tur, for den saks skyld. Amerikanere har mye lettere for å komme bort og prate enn i Norge. Edru, til og med! Anonymous poster hash: a2cff...a98 Hvordan er det med jobb? Anonymous poster hash: aa9ce...e94
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Hvordan er det med jobb? Anonymous poster hash: aa9ce...e94 Man kan jo få jobb der, så lenge man kan språket. Men husk at de tjener ofte dårlig og jobber 12-15 timer dagen. Og ferie kan du bare glemme, først etter du har jobbet 2-3 år kan du ta ut en ukes ferie hvis du er heldig. Kommer an på hvor du jobber da. Jeg hadde heller satset på å få jobb i et norsk firma med base i USA, type Aker Solutions eller noe Da har du norske vilkår. Anonymous poster hash: a2cff...a98
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 16. juni 2013 #10 Skrevet 16. juni 2013 Er det ikke litt spennende at sex er mer tabu? Synes det er så kjedelig at det skal være så åpent rundt sex, hele tenningen forsvinner ... Hva er det neste vi leser om på dagbladet.no? "Ny sextrend - scat har kommet for fullt"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå