Gå til innhold

Kan jeg ha lungebetennelse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært dårlig siden fredag. På fredag begynte jeg plutselig å fryse veldig, så jeg måtte ta på meg dress (sånn vi bruker når man jobber på SFO) mens de andre var kledd i t-skjorter. Andre symptomer jeg har er:

- feber

- hodepine. Det har blitt bedre nå, men kjenner det godt ved brå bevegelser og når jeg hoster.

- Misfarget spytt

- Vondt i halsen

- Vondt i nakken og skuldrene. Klarer ikke å snu hodet, men må snu hele kroppen. Har også ondt når jeg tar på det.

- Var veldig svimmel på fredag, men det gikk over.

- Føler meg generelt veldig dårlig

- Jeg kjenner det i brystet når jeg puster, men det gjør ikke vondt.

Høres dette ut som en vanlig forkjølelse eller kan det være mer?

Anonymous poster hash: 0fbfe...90c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- feber

Sånn hadde jeg det da jeg hadde lungebetennelse. Det begynte med at jeg frøs. Jeg var ute i regnet og ble våt og kald, men brydde meg ikke om det, for jeg tåler mye før jeg blir sjuk, men da jeg skulle legge meg hadde jeg fått feber, og da jeg stod opp neste morgen, så hadde jeg fortsatt feber, men jeg brydde meg ikke om det. Jeg valgte å gå på jobb likevel. Da jeg kom hjem fra jobb, så var jeg fryktelig trøtt, så jeg la meg og sov resten av dagen pluss hele neste dag, for da hadde jeg fri. Onsdagen var jeg like dårlig, så jeg ringte til jobben og sa jeg ikke kom. Torsdag dro jeg på jobb, for jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg kom til å bli frisk igjen til torsdag, men jeg var ikke frisk og da var det ei som sa at jeg hadde fått lungebetennelse. :forkjola:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært dårlig siden fredag. På fredag begynte jeg plutselig å fryse veldig, så jeg måtte ta på meg dress (sånn vi bruker når man jobber på SFO) mens de andre var kledd i t-skjorter. Andre symptomer jeg har er:

- feber

- hodepine. Det har blitt bedre nå, men kjenner det godt ved brå bevegelser og når jeg hoster.

- Misfarget spytt

- Vondt i halsen

- Vondt i nakken og skuldrene. Klarer ikke å snu hodet, men må snu hele kroppen. Har også ondt når jeg tar på det.

- Var veldig svimmel på fredag, men det gikk over.

- Føler meg generelt veldig dårlig

Høres dette ut som en vanlig forkjølelse eller kan det være mer?

Anonymous poster hash: 0fbfe...90c

Med så mange symptomer ville jeg dratt til legen umiddelbart :) Høres ut som lungebetennelse, eller kanskje influensa. Det vet legen best:) God bedring!

Anonymous poster hash: 61a9d...422

Skrevet

Tror det og kan være influensa. Mange jeg kjenner som er syke og har de samme symptomene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...