Trillrund Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Har fått beskjed om at vi plutselig får gjester. Jeg har nesten tomt kjøleskap... Men jeg har en pose pannekakemiks i skuffen og syltetøy... Kan jeg steke vafler av denne røren???
Cata Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Har aldri prøvd, men tror kanskje du burde vispe inn litt mer mel i så fall. Pannekakerøre er gjerne litt tynnere enn vaffelrøre. Og så bør du ha i litt bakepulver eller en anelse hjortetakksalt så vaflene "hever" seg litt under steking.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Har fått beskjed om at vi plutselig får gjester. Jeg har nesten tomt kjøleskap... Men jeg har en pose pannekakemiks i skuffen og syltetøy... Kan jeg steke vafler av denne røren??? Verdt et forsøk, men hvorfor ikke lage pannekaker? Anonymous poster hash: dca7c...3f5
Gjest navnelapp Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Eg har aldri prøvd, men viss eg skulle, ville eg hatt ei ts bakepulver i. Vafler skal jo heve seg, det skal ikkje pannekaker. Men du kan jo servere pannekaker og? Steik alle, legg dei i ein stabel med syltetøy mellom laga? Då har du ei pannekakekake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå