Gå til innhold

Suge godt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest her at vi jenter generelt er dårlige på å suge, så fortell oss da;- hvordan suge så han ikke glemmer det ;)

Skal vi suge hardt ? Eller ikke egentlig suge i det hele tatt ?

Anonymous poster hash: e01a7...b2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det varierer jo hva menn liker, men utifra at de fleste har noen fellestrekk når det kommer til erogene soner, vil jeg si at du i det minste har en god start om du fokuserer en del på "panna" til pikken. De aller fleste menn er naturligvis erogene der. Noen er følsomme på den strengen som sitter på undersiden ("haka" til pikken) men det varierer mye... Noen syns det er digg, noen føler ingen ting og andre kan være oversensistive der, så det ikke føles godt).
Det er mange som sier at du aldri må bruke tennene, men det varierer faktisk fra mann til mann. Noen har en mindre følsom pikk, og da kan det være godt med tenner som "skraper" borti, siden man kjenner det mer.

Du kan gjerne runke skaftet mens du suger, men siden selve huden på skaftet ikke nødvendigvis er følsom, må du bruke et fast grep, sånn at du på en måte "melker" blodet litt opp og ned i svamplegme. Det er omtrent det vi gjør selv, når vi runker, men her må du også lære deg å kjenne hva mannen du er med liker... Hvor fast grepet skal være osv.

Man kan gjerne slikke litt opp og nedover skaftet, eller ta hele pikken inn, sånn noen jenter gjør, men for mange menn er ikke dette noe de kjenner så mye. Det kan se sexy ut, og være opphissende pga det, men fokuset burde helst ligger på hodet.
Du kan også holde forsiktig rundt ballene, og nesten varme dem litt inni hånda di mens du suger, og du kan slikke på dem.

Det er jo vanskelig å lese seg til disse tingene, fordi folk er så forskjellige, men jeg vil tro at dette er ting som er såpass generelle at det i det minste vil være en god start hos de fleste menn, så får du bare se an responsen, og justere utifra det.

Endret av Yme
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...