Gjest Kv84 Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg ser etter steder hvor det er flere kafeer, matbutikken, og litt eller mer shoppingmuligheter, gjerne et kjøpesenter i nærheten. Og hvor det ikke er gjenboere!! Og lite lyder fra trafikk og skoler/barnehager. Hvor elsker du å bo? Hvor har du lyst til å bli boende i lang periode? Hvor trives hele familien? Hvor i Oslo?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Slike små perler er det over hele Oslo. Telthusbakken er nærme sentrum. Ila har noen perfekte leiligheter. Kampen og småhusbebyggelsen der. Du kan få perfekte hus/leiligheter uten gjenboere i hele Oslo bare du finner den ene spesielle boligen. Selv bor jeg på Linderen, og her er det helt perfekt. Gjennboere blir det dog, men er ingen problem. Elsker hele området og trives best nær sentrum. Anonymous poster hash: 8b863...e69
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Hva er en gjenboer?Anonymous poster hash: b95ec...641
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Hva er en gjenboer?Anonymous poster hash: b95ec...641 Folk som ser mot leiligheten din.. altså at det er en blokk rett over din blokk Anonymous poster hash: c3abe...9d4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Hva er en gjenboer?Anonymous poster hash: b95ec...641 Høres forresten ut som gjenferd... Anonymous poster hash: c3abe...9d4 2
Gjest Gunfreak Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Jeg ser etter steder hvor det er flere kafeer, matbutikken, og litt eller mer shoppingmuligheter, gjerne et kjøpesenter i nærheten. Og hvor det ikke er gjenboere!! Og lite lyder fra trafikk og skoler/barnehager. Hvor elsker du å bo? Hvor har du lyst til å bli boende i lang periode? Hvor trives hele familien? Hvor i Oslo? Mange steder, på sentrum/vest der har du bakgater med lite og sakte trafikk, men er bare 5 min unna handlegater som bogstadveien. og bare 10 min unna sentrum
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå