Gå til innhold

Sommerjobbende studenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har to jobber og tjener henholdsvis 136,- og 165,-, hvorav ingen er direkte relevante for studiet jeg har valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:O At folk kan syntes de tjener lite i timelønn. Jeg har 150 kr, og syntes det er helt topp! Men nå er ikke sommerjobben min relevant for det jeg studerer da, men har hatt samme sommerjobb/feriejobb i 6 år nå.

Ja, syntes at 150 kr er bra. Hva slags sommerjobb har du? Folk her er litt bortskjemte, kan jeg se. Penger er penger.

Min sommerjobb er ikke relevant i forhold til studiet mitt. Jeg tjener bare 100 kroner/timen. Dette var den eneste jobben tilgjengelig i området mitt, så jeg må egentlig bare si meg fornøyd. Man tager vad man haver.

Anonymous poster hash: 1413c...4fe

Oi, hva skal du gjøre?

Anonymous poster hash: 6ac1e...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg får 140 kr timen i ukedagene og 169 i helgene. Ikke relevant jobb men min vanlige deltidsjobb ved siden av studiene. Jeg har bachelor og er ferdig med 1. året på master nå



Anonymous poster hash: c1c6c...d73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Ja, syntes at 150 kr er bra. Hva slags sommerjobb har du? Folk her er litt bortskjemte, kan jeg se. Penger er penger.

Oi, hva skal du gjøre?

Anonymous poster hash: 6ac1e...549

Jeg jobber på apotek i alle ferier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i securitas, og skal begynne på studier til høsten (sykepleier). Tjener nå 175 kr i timen, + helg/nattillegg. Så har det egentlig ganske greit som student. Er veldig fornøyd ettersom det ikke er mange andre 19/20 åringer som tjener like mye.

Har tatt opp fag i Oslo dette året, og har flyttet hjemmefra, så har ikke jobbet så altformye. Frem til i år har jeg tjent ca 100 000 kr (utenom stipend 45 000), men jeg aaaner ikke hvor de har blitt av... :klo::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener nesten 145 kr i timen pluss kvelds- og helgetillegg på 45 og 50 kr. Er akkurat ferdig med vgs., så jobben er ikke relevant for noe studier. Er veldig fornøyd, da jeg tjener ganske mye mer i forhold til andre på min alder. :)



Anonymous poster hash: 0edc6...2a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...