Gå til innhold

Luft i magen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har perioder med mye luft i magen. Det gir meg smerter og jeg føler meg oppblåst. Jeg føler for å fise, men får det ikke alltid til. Det virker som om jeg "holder fisen inne" for lenge, så får jeg problemer med å få det ut etterpå. Vil jo ikke akkurat gå å fise i tide og utide!

Noen råd??

Anonymous poster hash: 22963...11c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen...?

Gjest Allergikeren
Skrevet

Er der noen sammenheng med måltider på noen måte? Da tenker jeg både på hvor hyppige måltidene er, og hva de består av.

AnonymBruker
Skrevet

Er der noen sammenheng med måltider på noen måte? Da tenker jeg både på hvor hyppige måltidene er, og hva de består av.

Jeg vet ikke. Jeg har ikke inntrykk av det. Har ikke funnet noe fellesnevnere egentlig. Er en del dårlig i magen også, og vondt i magen.. Er periodesvis jeg er ekstra plaget..

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en del vondt i magen de siste 1-2 ukene. Smerten er midt på magen, noen ganger mer på venstre side under ribbebeina, men det er en annen type vondt.. Skjønner ikke hva det er. Er fremdeles av og på løs i magen..

Gjest Allergikeren
Skrevet

Jeg blir oppblåst og får luftsmerter av gluten og laktose. Men i så fall hadde du nok merket det mer konstant. Og uansett bør slike mistanker tas opp med lege FØR du tester ut på egenhånd. Man får sikrere resultater da. Og den overgangen fra bra på glutenfritt til dårlig på glutenholdig kan være vond. Uregelmessige måltider bidrar også :P Spiser du salat i disse periodene? Samboeren min får litt urolig mage hvis han spiser mye/ofte salat etter en periode (så godt som) helt uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...