Gå til innhold

KG på jobb?!?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

ALDRI...... icon_mad.gif

jeg har da såpass respekt for arbeidsgiver.....arbeidstiden (når jeg er på jobb så er jeg betalt for å jobbe, ikke for å være på KG) at her inne er jeg kun på fritiden..... og idag har jeg fri.

Skal ut i solen nå! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. icon_smile.gif Og det av den enkle grunn at det omtrent ikke finnes arbeidsoppgaver til meg her jeg jobber. Da må jeg jo ha noe å bedrive tiden med. icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-06-07 11:44 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med kundeservice og tar telefoner. Når det ikke ringer er jeg inne og titter om det er kommet noen nye innlegg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber skift på et smelteverk. Vi er to som deler på oppgavene rundt den ovnen vi har ansvaret for.

Vi deler dagen inn slik: To timer med ovnen, to timer med forefallende annet arbeid/pause, annen hver gang.

Så løpet av et skift har vi fire timer hver med ansvar for ovnen, og fire timer med "slappe av oppgaver" og masse pauser, noe vi trenger på grunn av varmen.

Og vi har pc med adsl på hvilerommet icon_wink.gif

Så jeg tar innom KG, kollegaen kikker på andre ting. Med god samvittighet. icon_wink.gif

_________________

Hegesmilejente.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-06-07 12:47 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Ja jeg er kun på KG på jobb jeg! Og for min del er det også fordi jeg ikke har noen ting å gjøre for tiden.. (Jobber med brukerstøtte)

_________________

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Pamella den 2002-06-07 12:59 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er innom mens jeg er på jobb - dere er bl a veldig hyggelig lunsj selskap for meg som må spise på tider ingen er på kantina....da er det bedre foran PC sammen med brødskiva...og har jeg tid ellers er jeg innom da også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har pause er jeg innom KG, itillegg til at jeg har internett hjemme i leiligheten icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lov og anledning i 2 av 3 jobber til å surfe litt på internett jeg. Stikker innom når jeg gidder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg driver for meg selv, føler jeg ikke at jeg "stjeler" noe som helst fra min arbeidsgiver når jeg har KG oppe hele dagen. Jeg kikker innom når jeg har tid, og trives med det. Nå skal jeg snart få koblet opp pcen hjemme oxo, og da kanskje jeg kommer innom på kveldstid i tillegg icon_smile.gif

Er det noe liv på chatten om dagen da????12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmhhhmmm,det hadde nok tatt seg ut om jeg satt på KG hele dagen mens masse senile mennesker tisset i alle kriker og kroker? icon_smile.gif

Tror ikke det nei icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på KG i arbeidstiden. Jobber i barnehage og har ikke tilgang til pc med internett. Eller jo, jeg har jo det. Men har ikke tid til å sitte der.

Men nå i disse spy tider(er gravid), hvor jeg er sykemeldt, så kan jeg surfe så mye på KG som jeg orker, uansett tid på døgnet! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...