amonyn Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Fikk utslett på halsen for et par måneder siden. Har forsøkt to hestekurer med prednisolon og det forsvant begge gangene. Men det kommer tilbake igjen! Tar 2-4 dager etter prednisolonen så viser det seg som en liten flekk. Så vokser det sakte til det dekker hele halsen. Hva gjør jeg? Prøver å unngå å ta prednisolon for ofte.
amonyn Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2013 Ja, var allergisk mot flere kortisonkremer. Bortsett fra det fant han ingenting. Har ikke muligheten til å dra til legen før august-september, så da må jeg klare meg selv frem til da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå