AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Hadde eksamen nylig som privatist. Og da jeg gikk mot den ene eksamensvakten som satt i det området jeg skulle sitte i, så han veldig surt på meg. Han virket som han overhodet ikke likte meg, og jeg syns det var veldig ubehagelig. Husker jeg spurte om noe, og han svarte surt tilbake... Når jeg var ferdig med eksamen, og skulle levere inn, var han fortsatt negativt innstilt til meg heeelt til han fikk se besvarelsen min. Da skjønte han at jeg ikke var så dum som han hadde trodd, og han smilte og ble plutselig sååå hyggelig. Jeg er en naturlig søt og pen jente som ikke farger håret eller har tatoveringer. Sminker meg heller ikke. Går klassisk kledd, så skulle jo tro at jeg var nøytral... Anonymous poster hash: d09e0...233
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 En eksamensvakt ser ikke gjennom besvarelser, og har hverken fasit, eller tid til å se gjennom en eksamen. Gå et annet sted med løgnene dine. Anonymous poster hash: fa16d...c7f 2
Brunhilde Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Jeg tror du enten a) overreagerer b) fantaserer eller c) er i overkant selvopptatt Eksamensvakten gjør en jobb og driter i om du er dum eller smart, han er der for å se til at du ikke jukser! 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Det er dessverre umulig for oss å vite om du oppfattet situasjonen riktig. Kanskje har du gjorde du samme feil som du tror han gjorde, og har fordommer om hvordan andre oppfatter deg før du har "bevist" at du kan noe. I så fall vil du lett oppfatte situasjoner på en måte som stemmer med det. Det kan også være at du har helt rett i at han hadde fordommer mot deg. Anonymous poster hash: 90869...d79
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Eksamensvakter bryr seg pent lite om din besvarelse, og du virker veldig selvopptatt. Kanskje han kjedet seg og så sur ut pga det.Anonymous poster hash: 00789...7eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå