Gjest Xxxxcv Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Kanskje jeg høres ut som en forferdelig person nå, men det er jeg ikke. Har følelser som alle andre. Er sammen med en jeg har vært sammen med i 6 år og vi har våre ups and downs som de fleste andre. Han sliter noe psykisk, kan noen ganger være snill og andre ganger veldig stresset og litt frekk. Uansett, han er en fin og god fyr! Greia mi er at jeg lurer på om jeg har fått såkalte romantiske følelser for en kollega, eller om det bare er tull? Kollegaen min har jeg kjent i 1,5 år, men ikke jobbet så mye mer før nå. Han har et handikapp - akkurat samme som en i min nærmeste familie - og jeg blir ofte sår på hans vegne (Hvis dere skjønner). Tross handikappet hans er han en utrolig positiv og flink fyr! Står på, og er den aller flinkeste i jobben sin! Beundrer han så mye men blir også veldig ofte dypt lei meg på hans vegne. Eks: ble han mobbet nå? eller Hvordan klarer han å fortsette å ha et rikt liv med det handikappet!!! Av og til blir jeg bare dypt lei meg på hans veg e, men samtidig er han så flott og "kjenner ikke annet" blir ekstra sår fordi jeg selv har erfaring med det. Men er jeg egentlig betatt? (Han er attraktiv) Har så lyst til å kunne snakke naturlig med han uten å føle den sårheten.
Gjest Miranda2011 Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Kanskje jeg høres ut som en forferdelig person nå, men det er jeg ikke. Har følelser som alle andre. Er sammen med en jeg har vært sammen med i 6 år og vi har våre ups and downs som de fleste andre. Han sliter noe psykisk, kan noen ganger være snill og andre ganger veldig stresset og litt frekk. Uansett, han er en fin og god fyr! Greia mi er at jeg lurer på om jeg har fått såkalte romantiske følelser for en kollega, eller om det bare er tull? Kollegaen min har jeg kjent i 1,5 år, men ikke jobbet så mye mer før nå. Han har et handikapp - akkurat samme som en i min nærmeste familie - og jeg blir ofte sår på hans vegne (Hvis dere skjønner). Tross handikappet hans er han en utrolig positiv og flink fyr! Står på, og er den aller flinkeste i jobben sin! Beundrer han så mye men blir også veldig ofte dypt lei meg på hans vegne. Eks: ble han mobbet nå? eller Hvordan klarer han å fortsette å ha et rikt liv med det handikappet!!! Av og til blir jeg bare dypt lei meg på hans veg e, men samtidig er han så flott og "kjenner ikke annet" blir ekstra sår fordi jeg selv har erfaring med det. Men er jeg egentlig betatt? (Han er attraktiv) Har så lyst til å kunne snakke naturlig med han uten å føle den sårheten. Høres mer ut som at du synes synd på han? Kjenner du noe sexuell tiltrekning til han da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå