Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte jeg skulle lage en ny tråd om dette men så at det var såvidt nevnt her.

Jeg tror at det er lureri og at det er planlagt som en slags romantisk komedie hvor Kåre kommer inn i siste liten og gifter seg med Bente (hvis han kommer som en slags ridder idet hu skal gifte seg med en kameraperson som en slags reserveløsning tror jeg at jeg kommer til å le meg fillete).

Hun driver å snakker om at Kåre er den rette men at han ikke vil gifte seg, jeg har ikke sett så mye men jeg trur han var en av de første som var med. Men det ville blitt endel mindre seere om hu hadde finni den rette så tidlig, flere program med noen som velger bordkort, bil, kjole osv. er ikke så veldig mye å se på (hadde det vært tips til bryllupplanlegging så hadde det kanskje vært mer å se på, men når det bare er ei som sitter å velger farger og sånnt sammen med en røys venninner av begge kjønn blir det ikke så interessant for mange andre enn de på skjermen). Så for å holde spenningen oppe sender dem inn en hel gjeng av karer som tilsynelatende kan være den rette (bortsett fra at de ikke passer, er for unge, eller ikke vil gifte seg) og etterhvert som tiden renner ut blir det mer spennende å se hva som skjer for det virker umulig å finne noen og gifte seg med dem på den korte tida som er igjen.

Ekspertene de har med, som er ganske kjente for å ha peiling visst , opptrer som om de prøver ut teorier av typene: Er det mulig å få to personer som ikke passer sammen, og ikke vil være sammen, til å gifte seg? Er det mulig å få en person som ikke vil gifte seg til å gifte seg?

Av alle burde samlivsekspertene vite at det ikke er så særlig lurt å gifte seg med noen en har kjent i noen få uker. Jeg tror dem er godt betalt for å støtte opp under bruk og kast (nesten ikke brukt før det er kasta engang) av mennesker og forhold på denne måten.

Det henger heller ikke helt på greip at det er så mange med i et bryllupsprogram som ikke vil gifte seg.

Bente virker ikke som et smart menneske, men jeg tviler på at hu er så dum at hu virkelig trur hu kan møte et menneske og gifte seg med det på den korte tida det er igjen, eller i det hele tatt den tida programmet varer.

Skrevet

Men hvis de spiller ett bryllup, må de fake hele greia eller er skilsmisen allerede planlagt av produksjonsselskapet? :klø:

Skrevet
Men hvis de spiller ett bryllup, må de fake hele greia eller er skilsmisen allerede planlagt av produksjonsselskapet? :klø:

Det blir høstens storsatsing -"Bill. mrk. skilsmisse". Et team av terapeuter og advokater guider gjennom krangler, deling av eiendeler og hvordan begynne å date igjen... :wink:

Skrevet

Det blir høstens storsatsing -"Bill. mrk. skilsmisse". Et team av terapeuter og advokater guider gjennom krangler, deling av eiendeler og hvordan begynne å date igjen... :wink:

:ler: høres faktisk bedre ut en bill. mrk. bryllup :ler:

Skrevet

Selve bryllupet mellom Bente og Kåre er kanskje ikke spill, men alt som skjer før dem gifter seg, at det ser ut til at de ikke skal gifte seg osv. For alt vi veit kan de ha kjent hverandre i lang tid, jeg har ikke sett de episodene hvor Kåre har vært med så jeg har egentlig ikke fått noe inntrykk av om hvordan det var annet enn at Kåre stadig er et tilbakevendene tema.

Ellers er nok bill.mrk. samlivsproblemer-fordi-vi-gifta-vårs-for-tidlig kanskje neste konsept for TV3, og deretter bill.mrk. skillsmisse.

:-)

Skrevet
Det blir høstens storsatsing -"Bill. mrk. skilsmisse". Et team av terapeuter og advokater guider gjennom krangler' date=' deling av eiendeler og hvordan begynne å date igjen... :wink:[/quote']

:ler:

Kanskje du burde selge det konseptet til tv3! Skynd deg å få rettighetene!

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg kjenner faktisk to av gutta. :o

Gjest Poirot
Skrevet
Jeg kjenner faktisk to av gutta. :o

Herremin hatt! Hva slags miljø er det du vanker i!! (Kjente kanskej han fra Bardufoss? Han virket ihvertfall hyggelig)

Gjest Hulderjenta
Skrevet
Selve bryllupet mellom Bente og Kåre er kanskje ikke spill' date=' men alt som skjer før dem gifter seg, at det ser ut til at de ikke skal gifte seg osv. [/quote']

Blir det bryllup?! Arg - må ikke røpe sånnt!!! :tunge1:

*følger med jeg* Så nå sniker jeg meg ut herfra...

Gjest lekebøll
Skrevet

Herremin hatt! Hva slags miljø er det du vanker i!! (Kjente kanskej han fra Bardufoss? Han virket ihvertfall hyggelig)

:ler: Det samme tenkte jeg.

Kjente han som var befal i Bardufoss ja, men det er mulig det var en som var fra Bardufoss også (jeg har aldri sett programmet)? Han kjenner jeg i tilfelle ikke.

Gjest gjest1
Skrevet

Har hørt rykter om at Kåre nå dater hun Katrine fra "Ungkaren"....!

Tror kanskje de kan passe sammen.....

De er visst observert på byen flere ganger de siste helgene - regner med at vi hører mere om dette i pressen om ikke lenge. :ler:

Skrevet

:ler: *løper til telefonen* Eller... er det egentlig noe jeg vil være bekjent av å assosieres med -på noen måte? Tror de får finne ut av det selv jeg... :-)

Skrevet

Synes at hun høres litt ut som Linda Johansen i Borettslaget avog til, jeg :hoho:

Gjest Lady-M
Skrevet

Synes Bente oppfører seg litt merkelig jeg. Snakker nedlatende om folk hun bare har kjent i en dag. Umoden og konstant pms...

Stian fra gårsdagens episode vet jeg hvem er, han trener på samme sted som meg. Veldig hyggelig og jordnær fyr! :-)

Gjest Moonshadow
Skrevet

I går må jeg si jeg fikk dama enda lengere opp i halsen.. Hu er jo så arrogant og selvgod. Sur og grinete.... Fysj for ei dame.

Skrevet

Han Stian var jo ikke helt med da.

Kjøpe med seg en pupp som eneste souvenir fra Roma... :roll:

Skrevet
Han Stian var jo ikke helt med da.

Kjøpe med seg en pupp som eneste souvenir fra Roma... :roll:

Pupp? Seriøst?

Håper dette er en skrivefeil fra minniepus.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Kikket på i 2 min før sex og singelliv i går.

Stakkars fyr han hadde jo ikke mer en kommet inn døren før hun sa ; han er kjedelig. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...