Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Sit å ser på dette no, må berre få ut litt frustrasjon - ååååååååhhr - ho Bente-jenta virkar litt småblåst......... :roll: Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett dette her jeg, har ikke den kanalen...

Men hvordan går det egnetlig med planlegging og sånn? Og har hun fått en mann???

Når står bryllupet (hvis det blir noe)??

Skrevet

Helt enig, hun virker så furtete hele tiden.

Gjest gjest1
Skrevet

Ho kasta nett ut ein ny mann... Lurer på om ho blir gift til slutt eg... Syns heile konseptet er litt håpløst eg.. Litt teit at dei bestemme-kven som skal komme inn-folka sender inn ein fyr som er 5 åt yngre enn ho, når ho har sagt frå at ho ikkje vil ha ein så ung mann då... Hmmm...

Gjest Moonshadow
Skrevet

Liker henne ikke. Hun virker arrogant og høy på pæra.

Gjest Balenciaga
Skrevet

Så ett program. Det ble med det ene. Hun virker overfladisk.

Programkonseptet er håpløst.

Gjest gjest1
Skrevet
Så ett program. Det ble med det ene. Hun virker overfladisk.

Programkonseptet er håpløst.

Enig. Men bryllupsgal som eg er må eg liksom følge med med ein halvt auga! :ler:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Om hun blir gift er vel sjansen stor for at det blir skilsmisse etter en stund. Du kjenner jo ikke en person nok til å gifte deg etter 20 dager... Skjønner ikke at hun vil.

Gjest gjest1
Skrevet
Om hun blir gift er vel sjansen stor for at det blir skilsmisse etter en stund. Du kjenner jo ikke en person nok til å gifte deg etter 20 dager... Skjønner ikke at hun vil.

Veit.... :riste:

Skrevet

Synes hele konseptet er helt idiotisk....

Bente er virker jo så blåst at det halve kunne vært nok... Skjønner ikke at noen vil stille opp på no slikt.... Litt av et ekteskap det skal ende opp med....

Skrevet

Hun virker en smule bortskjemt :klø:

Alt handler jo om henne, hva hun føler, hva hun synes, osv osv osv. man er faktisk to om å gifte seg..

Skrevet

Syns nesten litt synd på henne jeg... og håper hun ikke er så overfladisk og grunn som hun virker på Tv :-?

Gjest Ethereal
Skrevet

Vel, hun får det nok som hun vil...Får komme på TV i beste prime time :hoho: Dét er nok også det eneste hun vil; jeg tviler på om hun i det hele tatt har til hensikt å bli gift i løpet av serien. Enkelte tenker jo som kjent at all PR er god PR...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hun kommer ikke til å gifte seg, for jeg kan aldri tenke meg at hun finner den rette på 20 dager. Hun pelmer jo den ene etter den andre ut, så drømmeprinsen lar nok vente på seg.

Kanskje hun skulle satset på Kåre, men da uten bryllup.For han hadde jo litt vett i hodet.

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at alt er planlagt på forhånd - JUKS!!!

Hvorfor i huleste skulle ellers han derre Kåre sende blomster til henne?

Hvis dette hadde vært ekte ville han vel holde seg langt unna!??

Og hvorfor skulle dem sende inn folk som ikke vil gifte seg i det hele tatt?

De ville jo ikke blitt med i utgangspunktet vel?

For noe TULL!!!

...men må se litt :oops:

Skrevet

Jeg orker ikke se i det hele tatt. :tunge1: Synes hun virker som en bortskjemt drittunge..

Skrevet

Jeg har aldri sett det, men selvsagt er alt planlagt! Så henne forresten i Kr. Sand i påsken sammen med en høy, lys kjekkas...

Skrevet

Lurer på noe, om hun nå finner denne No.1 karen.

Skal de da kjenne hverandre i 45 dager før det blir bryllup?

For, hva om HAN kommer som siste mann, får de da tilsvarende liten tid på og bli kjent før bryllupsdagen?

:klø:

Jeg lurer fælt, til tross for at jeg ikke ser på selv.......

Skrevet

Bryllupet er om 45 dager fra seriestart!

Skrevet
Bryllupet er om 45 dager fra seriestart!

Å herregud!

Enda værre! :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...