AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Hva synes dere om australske og norske kvinner? Er det noe forskjell mellom dem? Personligheten? Utseendemessig? Anonymous poster hash: b7909...547
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Hvem av dem blir du mest tiltrukket av? australske eller norske? Anonymous poster hash: b7909...547
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Enorm forskjell ved første måte. Du må være langt mer frempå i Australia enn i Norge. Jentene der er rett og slett vant til at folk legger an på dem ved enhver anledning. I Norge er det sånn at om du ser ei søt jente i butikk-køen så stirrer du litt på puppene hennes og går videre. I Australia derimot er det vanlig å hilse på, prøve å få nummeret. Anonymous poster hash: 88ed8...368
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Når de kommer fra to forskjellige kontinent kan man tenke seg de er forskjellige på de fleste plan ja. Anonymous poster hash: 24f96...c90 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Australske menn fremfor norske menn. Ikke misforstå meg, jeg liker norske gutter, men australske menn er fantastiske. Anonymous poster hash: fc979...1da
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Australske menn fremfor norske menn. Ikke misforstå meg, jeg liker norske gutter, men australske menn er fantastiske. Anonymous poster hash: fc979...1da Tuller du? De oppfører seg jo som på 1800-tallet. Skikkelig neandertal-oppførsel. Også er de omskjært.. uff. Men hyggelige og utadvendte, det skal de ha Anonymous poster hash: 1445e...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Jeg var faktisk mer utadvent enn de australske jentene når jeg var der borte, og det på en langt mer genuin og "gjennomført" måte. Nå er ikke jeg den gjense nordmann, men likevel fikk jeg høre en del om at de kunne merke "the kick-ass Norse spirit" når de snakka med meg Utrolig koselige, det skal de ha. Men jeg liker litt mer lidenskapelige, genuine folk - og det kommer an på individet, ikke kulturen. Anonymous poster hash: e71e6...514
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå