AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Dere som har knullekompis hvordan får dere det? Aller helst skulle jeg hatt en kjærereste, men det er vanskelig å finne en perfekt match. Det skal en del til før jeg blir skikkelig forelska og får kjærestefølelser, men jeg savner sex og lurer på hvordan man går frem for å finne en knullekompis? En man kan ha sex med uten at vi trenger å bo sammen og dele absolutt alt slik kjærester gjør. Mer en venn man prater med og har sex med. Er det flere som har det sånn at de aller helst skulle hatt en kjæreste, men som en mellomløsning har funnet seg en knullekompis siden prinsen ikke er i sikte? Anonymous poster hash: 13a44...fb6
Gjest Ironically me Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Jeg kan nok ikke svare deg på det, men jeg kan spå! Jeg ser at du får mange spennende og...fargerike svar i løpet av kvelden . Kan nok bli vanskelig å finne kombinert sex og samtalepartner. Ganske mange som vil få problemer med det, men hva vet jeg. Lykke til! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå