Gjest Linda Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Jeg har tydelig symptomer på cystocele, hadde det i liten grad etter siste fødsel for 7 år siden. Men ble betydelig verre for ca 1 år siden. Kanskje pga at jeg er kronisk forstoppet. Livmortappen henger lavt og skjevt, så skjev at den trykker bakover på endetarmen. Spørsmålet jeg har er om dere som har/ hatt cystocele opplever det som smertefullt ? Jeg har enorm pressfølese og jeg syns det er vondt å snyte meg, rope, synge osv. Kjennes også ut som det trekker og draes i underlivet 😢 opplevde dere det vanskelig og få hjelp og forståelse ? Har hatt en lege som så problemet, men at det skulle være smertefullt tvilte hun på. Hun bagatiliserte også problemet veldig. Har også vært til leger/ gynekologer som mener de ikke ser hva sliter med overhodet. Vil veldig gjerne høre fra andre, dette sliter på meg og trening som jeg før drev med 4-5 ganger i uken er helt uaktuelt😔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå