Gå til innhold

Dere som har hatt/ har cystocele


Fremhevede innlegg

Gjest Linda
Skrevet

Jeg har tydelig symptomer på cystocele, hadde det i liten grad etter siste fødsel for 7 år siden. Men ble betydelig verre for ca 1 år siden. Kanskje pga at jeg er kronisk forstoppet. Livmortappen henger lavt og skjevt, så skjev at den trykker bakover på endetarmen. Spørsmålet jeg har er om dere som har/ hatt cystocele opplever det som smertefullt ? Jeg har enorm pressfølese og jeg syns det er vondt å snyte meg, rope, synge osv. Kjennes også ut som det trekker og draes i underlivet 😢 opplevde dere det vanskelig og få hjelp og forståelse ? Har hatt en lege som så problemet, men at det skulle være smertefullt tvilte hun på. Hun bagatiliserte også problemet veldig. Har også vært til leger/ gynekologer som mener de ikke ser hva sliter med overhodet. Vil veldig gjerne høre fra andre, dette sliter på meg og trening som jeg før drev med 4-5 ganger i uken er helt uaktuelt😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...