AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Har gjort det siden i går. Hoster helt uten grunn og får hosteanfall flere ganger. Når jeg ikke hoster kjennes det på en måte som om at det er et trykk på lungene. Er ikke forkjølet eller noe annet. Noen som har opplevd lignende? Noe å bekymre seg for? Anonymous poster hash: 5bc3f...c27
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Går du på hormonprevensjon? Det kan være blodpropp om du er uheldig.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Går du på hormonprevensjon? Det kan være blodpropp om du er uheldig. Blodpropp i brystet? For jeg kjenner ikke noe noen andre steder, og når jeg står så har jeg ikke dette trykket på brystet heller. Hoster ikke hele tiden heller da, men når jeg først hoster så hoster jeg mye. Hoster heller ikke opp blod og er heller ikke kortpustet. De fleste som får blodpropp i lungene er syke på forhånd. Ofte dreier det seg om en hjertelidelse. -Jeg har ikke hjertelidelse heller. Og jeg har heller ikke merket noe stikk i brystet som også er et symptom på det, så jeg antar at det ikke er blodpropp da. -TS Anonymous poster hash: 5bc3f...c27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå