Gå til innhold

Hoster uten grunn. Hjelp?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det siden i går. Hoster helt uten grunn og får hosteanfall flere ganger. Når jeg ikke hoster kjennes det på en måte som om at det er et trykk på lungene.

Er ikke forkjølet eller noe annet.

Noen som har opplevd lignende? Noe å bekymre seg for?



Anonymous poster hash: 5bc3f...c27
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Går du på hormonprevensjon? Det kan være blodpropp om du er uheldig.

AnonymBruker
Skrevet

Går du på hormonprevensjon? Det kan være blodpropp om du er uheldig.

Blodpropp i brystet? For jeg kjenner ikke noe noen andre steder, og når jeg står så har jeg ikke dette trykket på brystet heller. Hoster ikke hele tiden heller da, men når jeg først hoster så hoster jeg mye. Hoster heller ikke opp blod og er heller ikke kortpustet.

  • De fleste som får blodpropp i lungene er syke på forhånd. Ofte dreier det seg om en hjertelidelse.

-Jeg har ikke hjertelidelse heller.

Og jeg har heller ikke merket noe stikk i brystet som også er et symptom på det, så jeg antar at det ikke er blodpropp da.

-TS

Anonymous poster hash: 5bc3f...c27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...