AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Hvor lenge kan politiet vente med å gi svar på en anmeldelse? Jeg levde over lengre tid med en voldelig samboer og det ble anmeldt da jeg en dag ringte 112. Sa jeg hadde vitner på mange episoder, men det trengtes ikke da jeg hadde flere merker de tok bilder av og nok bevis. Saken ble satt på vent fra desember til Februar (ble anmeldt i september) og åpnet og sendt til jurist i Mars.. Enda ingen svar selv om jeg har ringt ned gjentatte ganger! Anonymous poster hash: e93dc...895
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Har også fått avslag om besøksforbud. Det hadde de nemlig tid til å gjøre!!! Anonymous poster hash: e93dc...895
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Ingen? Anonymous poster hash: e93dc...895
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Vel, en gang jeg ble anmeldt tok det i overkant av 10mnd fra jeg ble anmeldt til jeg ble kalt inn til avhør. Så ting tar tydeligvis tid. Og etter det tok det ytterligere 5mnd til rettsak. Grunnen til at det tok så lang tid? Fordi saken var visstnok såpass "klar".. Anonymous poster hash: 6ebe6...907
frøkna Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Herregud.. Jeg kan ikke svare på det du spør om TS, men jeg syns det er helt sykt at det skal ta så lang tid, og at du har fått avslag på besøksforbud! Fikk du noen begrunnelse?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 "Mindre viktige saker" havner alltid nederst i bunken hos juristene. Om det ikke er fare for liv og helse, så tar det dessverre veldig lang tid de fleste steder. Rart at du fikk avslag på besøksforbudet da, hvis de har bevis på at han er farlig mener jeg. Anonymous poster hash: 3947f...523
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 De fant ingen bevis på at han ville gjøre meg noe mer ettersom han hadde sagt til de at han skulle holde seg unna. Likevel har han oppsøkt gården min for å snakke med min samboer som også ba han holde seg unna, han kommer ofte bort om vi er ute for å snakke med folk som står ved siden av oss. Selv om han fint kan vente litt til de har gått. Han er en idiot, men ifølge politiet var det ikke nok at han hadde slått tidligere. Anonymous poster hash: e93dc...895
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Du har allerede fått deg ny samboer?Anonymous poster hash: e485e...da6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Her ble far anmeldt for vold mot barnet. Måtte vente 1.5 mnd på dommeravhøret og saken begynner å etterforskes nå- 4 mnd etter det. I mellomtiden skjedde det akkuratt det samme sånn at jeg måtte beskytte barnet mitt selv og nekte samvær. Fikk beskjed at jeg risikerte bot osv , men det driter jeg i. Barnevernet gjorde en fantastisk jobb og jeg er veldig takknemmelig for alt hjelpen og støtte Anonymous poster hash: 34d47...76d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå