Gjest Stikken Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Hei alle! Jeg har en eggstokkbetennelse, vært i fast forhold i åtte år nå og hadde dette første gang i fjor. Ble behandlet med Ciproxin i to uker og dette tok det da. Hadde en langvarig mellomblødning som gjorde at jeg gikk til legen min. Nå for tre uker siden fikk jeg ny mellomblødning, fikk samme behandling, blødninger forsvant vel når de to ukene nærmet seg slutten. Etter en drøy uke, muligens mer begynte jeg å blø på ny... Ny tur til legen, ble nå satt på Doxycyclin 100 mg, 1 tablett to ganger for dagen i fjorten dager. Siden jeg har blødd litt er jeg veldig lav i jern og tar jerntilskudd (separat fra antibiotikaen) - dette forklarer vel svimlingene mine. Forleden dag var jeg på ett offentlig toalett, idet jeg reiser meg svimler jeg veldig! Blir helt svart for meg og i "mørke" smelte jeg ned dolokket og satte meg. Rakk det før jeg driste i bakken. Da jeg kommer til meg selv etter muligens tyve sekunder registrerer jeg at jeg har satt meg på ett bind, brukt bind som var klistret til dolokket :-( ble helt dårlig og stresset. Hadde jo bart underliv rett på :-( Vasket meg og tørket meg så godt jeg kunne, men i forfjamselsen husker jeg ikke om jeg vasket hendene mine før jeg selv tok i tampong etter at hendene mine hadde vært borti en annens blod og kjønnsvæsker... Klamydia og andre kjønnssykdommer bare vandret inn i hodet på meg. Min mann fikk forvaring andre halvdel av kuren min, doxycyclin altså - siden den Ciproxinen ikke tok min forrige betennelse og jeg tenkte som så at vi drev med Ping Pong smitte og tenkte å stoppe den sirkelen. Har vært i kontakt med en lege som kjenner oss og synes dette var lurt. Men etter at jeg uforskyldt havna med bart underliv i en annens ekle greier fryktet jeg klamydia og alt mulig av griserier :-( Sjansene for at jeg kanskje kunne ha fått noe var ifølge den legen tilstedet, men i og med at jeg har startet med Doxycyclin så kom jeg nok eventuelt til å ta knekken på det i samme slengen for man brukte denne medisinen mot det. Jeg blør jo fra skjeden - friskt blod. Når stopper blødningen med denne kuren? Er på dag fire. Hvis jeg har klamydia på toppen av dette nå men er i behandling og min mann er i behandling, er vi frikjent om en uke? Altså friske? Eller kan jeg Smitte han etter endt behandling - helt stresset, men vil bli kvitt blødningen. Lei nå :-( hjelp meg og kom med erfaringer!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Jeg ville helt klart ha dratt til legen og forklart dette. Med tanke på at du satte deg på et brukt bind, naken. Tviler på at det er noe farlig med tanke på hvor lenge virus og bakterier lever utenfor kroppen, men for den sikre siden. Anonymous poster hash: 6d3a1...7c0
Gjest Stilken Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Bindet var lunkent, ikke kaldt og tydelig nettopp plassert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå