Gå til innhold

Anorektikere og søvnproblemer


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser i en del blogger at anorektikere har vanskeligheter med å sove om natten, jeg lurer på hvorfor, elv har jeg jo lest i en psykoloigibok at en sovner lettere og mer når kroppen får for lite mat da den prøver å spare på energien.



Anonymous poster hash: 5e70c...b56
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig sovner jeg ikke sulten, men de som sliter med depresjon, angst og andre alvorligere psykiske sykdommer kan ha store problemer med søvn.

AnonymBruker
Skrevet

Hva har det at du ikke sovner sulten med saken å gjøre? Skjøner ikke helt hva du prøver å si jeg...



Anonymous poster hash: 5e70c...b56
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har lest en plass at (sånn helt enkelt forklart) at kroppen på en måte vekker deg opp, fordi den er sulten og minner deg på at du skal stå opp og gå å finne noe å spise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...