recursion Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Er det noen som synes at å dele undertøy er pirrende? Kjæresten min ba meg om å ta på strømpene sine når vi hadde sex. Det var rart men samtidig svært pirrende. Vi har ikke gjort de mer enn en gang... Noen jenter som vil prøve?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Er det noen som synes at å dele undertøy er pirrende? Kjæresten min ba meg om å ta på strømpene sine når vi hadde sex. Det var rart men samtidig svært pirrende. Vi har ikke gjort de mer enn en gang... Noen jenter som vil prøve? Tror nok det er rimelig vanlig. Sambo liker ihvertall at jeg beholder stayupsa på... Anonymous poster hash: 877e9...7b3
Gjest Murica Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Tror nok det er rimelig vanlig. Sambo liker ihvertall at jeg beholder stayupsa på... Anonymous poster hash: 877e9...7b3 Tror TS mente han, som mann, fikk bruke sin kjærestes strømper på under sex. Må ærlig talt si jeg ikke ville funnet det pirrende overhodet. Men, gjør det som gjør deg lykkelig =p 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Tror nok det er rimelig vanlig. Sambo liker ihvertall at jeg beholder stayupsa på... Anonymous poster hash: 877e9...7b3 Tror dette er en mann som hadde på seg strømpene til dama under akten Anonymous poster hash: ecc49...51b 1
Gjest Lille-pus Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Er det noen som synes at å dele undertøy er pirrende? Kjæresten min ba meg om å ta på strømpene sine når vi hadde sex. Det var rart men samtidig svært pirrende. Vi har ikke gjort de mer enn en gang... Noen jenter som vil prøve? Det er ikke helt uvanlig vil jeg påstå, men oftest andre veien rundt, med andre ord en manns facinasjon for å bære kvinnens strømper eller undertøy i sengen. Den andre veien, at hun bærer hans undertøy eller strømper/sokker, hører jeg mindre om, - men hvorfor ikke ? Whatever floats your boat. Digresjon; Mine 'poter' er str. 37 så å bære sokker/strømper i størrelse over 40 tror jeg ville bli et festelig syn. Men hvorfor ikke Det skader ingen, er ikke ulovlig, og min umiddelbare oppfatning er at dette er svært uskyldig 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Er det noen som synes at å dele undertøy er pirrende? Kjæresten min ba meg om å ta på strømpene sine når vi hadde sex. Det var rart men samtidig svært pirrende. Vi har ikke gjort de mer enn en gang... Noen jenter som vil prøve? Jeg synes egentlig ikke det å dele undertøy er spesielt pirrende. Ei å ha på undertøy under sengekosen generelt. Derimot skal jeg ikke si noe om hvorvidt hvor rar denne preferansen er, fordi den virker egentlig veldig uskyldig og jeg har hørt om så langt verre forslag og fantasier. Objektivt ville jeg ha gått med på å dele undertøy, men hadde satt en grense ved strømper. Hilsen Mann. Anonymous poster hash: 27edb...c72
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Tror dette er en mann som hadde på seg strømpene til dama under akten Anonymous poster hash: ecc49...51b TS er jo kvinne Nå er jeg forvirra her.. Anonymous poster hash: 3ac39...cf1 3
Stocking lover Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Vi bruker ofte strømper begge to og synes dette er pirrende. Så hvorfor ikke? Ludmila
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Kanskje ts kan forklare ? Hvem er hvem ? Kanskje det er to jenter som deler samme undertøy og syns det er sexy ?...eller ikke.... forklare ? Anonymous poster hash: 4d920...08a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Kanskje ts kan forklare ? Hvem er hvem ? Kanskje det er to jenter som deler samme undertøy og syns det er sexy ?...eller ikke.... forklare ? Anonymous poster hash: 4d920...08a Hmmja, er det to kvinner eller ikke? MÅ det være det altså, om dette skulle være sexy? Og du.. Ikke vær dømmende da. Er du det fordi det er så uforståelig og sært?Anonymous poster hash: 27edb...c72
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Hmmja, er det to kvinner eller ikke? MÅ det være det altså, om dette skulle være sexy? Og du.. Ikke vær dømmende da. Er du det fordi det er så uforståelig og sært?Anonymous poster hash: 27edb...c72 Det er jeg du har sitert over...er alldeles ikke dømmende... mente bare å finne ut hvem som er hvem slik at det er lettere å forstå... jeg syns det meste er helt greit og har altså ikke fordommer mot hverken det ene eller andre Anonymous poster hash: 4d920...08a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå