AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 ... Du har ikke blitt stram ( siden jeg trener ) jeg er ikke tykk, jeg er veldig slank men har ikke muskler eller trent kropp. Jeg ble veldig lei meg.... Han tok lenge på de og bare ble stille. Vet ikke, hadde lyst til å gråte der og da.... Han er en jeg holder på å bli sammen med. Vi har kjent hverandre veldig lenge. Hva synes dere, jenter? Håper ikke jeg får svar som latterliggjør tråden min, det han sa plaget meg virkelig Anonymous poster hash: bc444...86c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Unødvendig av han.. Anonymous poster hash: 86352...8eb 2
Armitage Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Teit kommentar, men synes du er litt vel hårsår om du nesten begynner å grine av det. 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Sier som over, unødvendig å si, men skjønner ikke at du tar deg så nær av det.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Da skal du ta et grep rundt leggene hans og si, "hmm.. skulle tro kyllingen var borte innen nå". Anonymous poster hash: be01e...ae6 8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 OG da lurer jeg på hvorfor du ikke sa noe til han der og da? Bare lot du han ta på armene dine mens han sa det? Også gjorde du ingenting med det? Anonymous poster hash: 28e43...8d0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Jeg tok meg nær av det fordi han nevnte det flere ganger, " ja har rumpa di blitt stram" ja den har det se her da, så ler han av store damer og sier " se så hot hun der er" fnisefnise. Det hele virket så usmakelig at jeg sa til han rett ut at han er overfladisk. Som om han brydde seg. TsAnonymous poster hash: bc444...86c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Og dette holder du på å bli sammen med? En drittsekk av dimensjoner? Anonymous poster hash: be01e...ae6 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 TS, du må ikke på død og liv bli sammen med noen. Om du allerede nå ikke liker oppførselen hans, får du si det til han, og om det ikke går, så lever man lykkeligere alene... Anonymous poster hash: 28e43...8d0 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Jeg tok meg nær av det fordi han nevnte det flere ganger, " ja har rumpa di blitt stram" ja den har det se her da, så ler han av store damer og sier " se så hot hun der er" fnisefnise. Det hele virket så usmakelig at jeg sa til han rett ut at han er overfladisk. Som om han brydde seg. TsAnonymous poster hash: bc444...86c Fint om du kan nevne hele historien i hovedinnlegget slik at folk får et helhetlig bilde av situasjonen. Jeg hater når folk kommer med tilleggsinformasjon etter at folk har svart. Anonymous poster hash: 451ce...222 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Men kjære vene. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 408f5...391
Gjest Teta Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Jeg hadde bedt han klappe igjen, og ikke brydd meg mer om det Hadde han derimot sagt noe slik om mine kompleksområder.........
Cody Skrevet 14. juni 2013 #13 Skrevet 14. juni 2013 Man sier ikke slikt til en dame. Reagerte mest på at han latterliggjør store damer. Det er barnslig. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 Men kjære vene. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 408f5...391 Han er 30 og jeg er 23. TSAnonymous poster hash: bc444...86c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #15 Skrevet 14. juni 2013 Han er 30 og jeg er 23. TSAnonymous poster hash: bc444...86c Og du orker å kaste bort tid på en slik dust, som til og med er så mye eldre enn deg? Anonymous poster hash: 36b09...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #16 Skrevet 14. juni 2013 Grinasabb! Kvinn deg opp! Anonymous poster hash: 876bb...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #17 Skrevet 14. juni 2013 Og du orker å kaste bort tid på en slik dust, som til og med er så mye eldre enn deg? Anonymous poster hash: 36b09...fb8 Han er ikke kjekk heller og ser mye eldre ut enn meg, men jeg likte han for personligheten og jeg så han veldig pen. I dag fikk jeg skikkelig avsmak. Han lo av store damer i parken og var så barnslig. Jeg reagerte og sa at det var slemt og da lo han bare. Også vet han godt at jeg har komplekser for armene mine. Jeg liker ikke folk som ler av andre, får bare vondt av det, og det blir verre når noen kommenterer meg. Vel nå som personligheten hans er slik ser jeg dessverre ingenting fint ved han. TSAnonymous poster hash: bc444...86c 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #18 Skrevet 14. juni 2013 Han er ikke kjekk heller og ser mye eldre ut enn meg, men jeg likte han for personligheten og jeg så han veldig pen. I dag fikk jeg skikkelig avsmak. Han lo av store damer i parken og var så barnslig. Jeg reagerte og sa at det var slemt og da lo han bare. Også vet han godt at jeg har komplekser for armene mine. Jeg liker ikke folk som ler av andre, får bare vondt av det, og det blir verre når noen kommenterer meg. Vel nå som personligheten hans er slik ser jeg dessverre ingenting fint ved han. TSAnonymous poster hash: bc444...86c Ja, mannen er syv år eldre og en ser nok aldersforskjellen. Nå som du har opplevd personligheten hans burde du gå videre uten ham. At han ler av andre mennesker og kommenterer slik når han vet at du har komplekser for det, vel, det gjør ham til en stor drittsekk. En 30-åring som oppfører seg som en 15-åring. What a catch. Usj. Anonymous poster hash: 36b09...fb8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #19 Skrevet 14. juni 2013 Kvitt deg med ham før det er for sent. Jeg er tynn og stram og ville aldri sagt noe nedsettende om en overvektig person bare fordi hun gud forby våget seg utendørs om sommeren. Det er en utrolig usjarmerende egenskap og det sier noe om menneskesynet han har. Hva hvis du må på medisiner og legger på deg noen kilo? Jeg har tidenes spjælingarmer (altfor lange og beinete), og selv om kjæresten min trener aktivt så synes han bare det er søtt at armene mine nekter å få markerte muskler. Sånn er jeg, og det får han leve med. Kroppskommentarer er ikke noe jeg gidder å høre, da kroppen min fungerer fint som den er. Anonymous poster hash: 169b5...22f 6
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 14. juni 2013 #20 Skrevet 14. juni 2013 Han er ikke kjekk, han er gammel og han er ikke snill heller. Du er ung, så sikkert gunstig med en eldre herre som kan spytte inn litt penger mens du er underutdanning/etablering. Er ærlig talt ikke synd på deg da du har valgt det selv. Skal du først gå for penger så må du regne med at han kan gå for kropp. Ikke kom her å påstå at det er personligheten. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå