Gå til innhold

snapchat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg hvordan poengene fungerer?

Og den lista med navn som står under ens eget navn?



Anonymous poster hash: 18b43...300
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De man sender flest snapper til!



Anonymous poster hash: ec900...0c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De man sender flest snapper til!

Anonymous poster hash: ec900...0c2

Ja, skjønte forsåvidt det.

Men poeng skjønner jeg ikke. Leste et sted at man får 12 poeng per snap. Men dette stemmer jo overhodet ikke.

Og får man fler poeng hvis man sender samme snap til flere personer, eller får man bare poeng per snap man sender uansett?

Får man poeng for å motta?

Anonymous poster hash: 18b43...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man poeng? Det har jeg ikke lagt merke til.
Edit: Hvor står det? Finne ingenting om poeng på min snapchat!

Endret av super-s
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poeng? Altså. Når du trykker på "snapchat" på listen over det du har sendt og mottatt, så er det vel antallet snap-er du har sendt og mottatt som står skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poeng? Altså. Når du trykker på "snapchat" på listen over det du har sendt og mottatt, så er det vel antallet snap-er du har sendt og mottatt som står skrevet?

Det står Score: også et tall.

Finner ikke noe logikk i det. Det kan ikke være antall sendt og mottatt, det stemmer ikke på meg hvertfall.

Anonymous poster hash: 18b43...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står Score: også et tall.

Finner ikke noe logikk i det. Det kan ikke være antall sendt og mottatt, det stemmer ikke på meg hvertfall.

Anonymous poster hash: 18b43...300

Hvor står det? Finner det ikke på min snapchat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det? Finner det ikke på min snapchat?

På vennelista. Så kan du trykke på deg selv og på andre og så står det en score

Anonymous poster hash: 18b43...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vennelista. Så kan du trykke på deg selv og på andre og så står det en score

Anonymous poster hash: 18b43...300

Jeg kan ikke få opp vennelisten med mindre jeg faktisk skal sende noe.. Og om jeg trykker der, så sender jeg det jeg har tatt bilde av. Så.. Jeg tror ikke det er noe score-system på min snapchat iallefall.. Så da kan jeg nok ikke prøve å forstå det selv heller, dessverre..

EDIT: Fant denne: http://www.chacha.com/question/how-does-the-point-system-work-on-snapchat

Kanskje det er svaret?

Endret av LillaFrosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke få opp vennelisten med mindre jeg faktisk skal sende noe.. Og om jeg trykker der, så sender jeg det jeg har tatt bilde av. Så.. Jeg tror ikke det er noe score-system på min snapchat iallefall.. Så da kan jeg nok ikke prøve å forstå det selv heller, dessverre..

EDIT: Fant denne: http://www.chacha.com/question/how-does-the-point-system-work-on-snapchat

Kanskje det er svaret?

Hm, så rart. Jeg har to ikoner på skjermen, en til venstre som er den boksen der snappene havner i, og så er det et til høyre som gjør at jeg får opp vennelista. Da klarer ikke jeg heller å forklare det bedre :P

Anonymous poster hash: 18b43...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, så rart. Jeg har to ikoner på skjermen, en til venstre som er den boksen der snappene havner i, og så er det et til høyre som gjør at jeg får opp vennelista. Da klarer ikke jeg heller å forklare det bedre :P

Anonymous poster hash: 18b43...300

Åfaen. FANT DET. Men, jeg fant ut at jeg kunne sjekke scoren på nettet og (like greit siden snapchaten viderekobler meg til nettleseren likevel), ved å dra på snapchat.com/*snapchatnavn*

Men, uansett. Kan hende linken har rett :) Det virker iallefall korrekt på meg. At det er summen på antallet jeg har mottatt OG sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vettu jeg må ha regna feil. Det stemmer at det er antall sendt OG mottatt.



Anonymous poster hash: 18b43...300
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Ja, vettu jeg må ha regna feil. Det stemmer at det er antall sendt OG mottatt.

Hvordan kan det stemme? Jeg har akkurat nå 8576 poeng. Men er det alt, fra da man lastet ned appen til idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...