Gå til innhold

Seksuell spenning? (2 damer)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har flørtet litt med hverandre i de siste månedene. Vi er begge gift (med menn), men det har vært seksuell spenning mellom oss lenge. Vi er over 35 begge to. Traff henne i går, hadde ikke pratet med henne på over to måneder. Hun begynte å snakke først, spurte mye om alt mulig. Jeg la merke til at avstanden mellom oss var veldig liten, bare noen cm mellom munnene våre. Vi hadde blikkontakt med hverandre hele tiden, og det var lenge. Ingen av oss så bort. Da jeg skulle vise henne noe på mobilen min, puttet hun hånden sin oppå min (som holdt mobilen).

Egentlig vet jeg ikke. Hjelp!

Kan noen med litt mer erfaring hjelpe meg? Jeg har egentlig aldri flørtet med damer før, dette er helt vilt!

Anonymous poster hash: b4483...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du bør snakke med din mann om det, og jeg er sikker på at han vil sette pris på det om du gjør det.

Hvis det var meg ville jeg sagt til deg at hvis du hvirkelig ville prøve det, så var det helt greit for meg

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for svar. Det er greit, men hvordan fortsetter jeg flørtingen med henne?? Er helt "grønn" når det gjelder å flørte med damer...

Og mannen min og jeg har vært sammen i veldig mange år, vi prater om alt. Greia er at jeg vil ikke fortelle ham noe som kanskje egentlig bare er i hodet mitt :(

Anonymous poster hash: d91a3...94e

AnonymBruker
Skrevet

Syns du kunne være så real at du går fra mannen din i stedet for å være utro. Stakkars mann!

Anonymous poster hash: b76b5...dee
  • Liker 3
Skrevet

Kan vel prate med ham som om det er noe du er nysjerrig, men usikker på, så navngir du ingen og får vite hva han tenker.

I det scenariet du beskriver ville jeg lukket øynene, kysset henne forsiktig på leppene, og sett henne inn i øynene etterpå, fungerte bra sist jeg prøvde;)

AnonymBruker
Skrevet

Takk, Sommeryr. Dessverre så har han vært på fest med oss, og kommer til å forstå hvem det dreier seg om.

Ellers vil jeg i at jeg har aldri noensinne vært utro mot mannen min.

• Liker 2
Skrevet

Og drit i anonym bruker over her, han/hun er kun interesert i å rakke ned på andre for å føle seg bedre selv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og drit i anonym bruker over her, han/hun er kun interesert i å rakke ned på andre for å føle seg bedre selv

Hun er i sin fulle rett til å lufte sin mening ang utroskap. Ikke for å rakke ned på men kanskje i håp om at hun stopper opp litt og tenker over hva hun holder på å begi seg ut på.

Og du, Sommeryr, er heldig som får runkemateriale rett i fanget, ikke rart du oppmuntrer henne. Ha en god kveld.

Anonymous poster hash: b76b5...dee

• Liker 6
Skrevet

Herlig å kunne angripe andre anonymt, hva gjorde dere før internett?

Og hvis jeg var ute etter runkemateriale, så hadde jeg nok vært på en helt annen side

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håpet på å få litt hjelp her, men whatever... Dette ble bare dumt.

Sommeryr, takk for svar :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg vet ikke om dette kan være til noen hjelp, men jeg tror jeg ville flørtet med en kvinne på samme vis som jeg flørter med en mann... men ennå nærmere, ennå tettere, brukt små berøringer her også, men latt dem vare ennå et sekund lenger.

Brukt blikket mye, det lekne blikket, det lystne blikket. Mye understatement humor, kanskje med et erotisk tilsnitt der det passet.

I den situasjonen du beskriver, hvor hun la hånden over din på mobilen kunne kanskje en myk kommentar som "Så gode hender du har" passet ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk, Lille-pus! Hun har gitt meg hyggelige kommentarer tidligere, men i de siste 3 måneder ignorerte hun meg hver gang vi møttes (tilfeldig).Derfor turte jeg ikke å si noe som helst. Bare så i øynene hennes, smilte, men turte ikke gjøre noe som helst annet. Har gitt henne noen "bamseklemmer" tidligere, men hun har ikke klemt noe særlig tilbake. I alle tilfeller var det andre mennesker tilstede da.

Så jeg vet egentlig ikke. Hun er egentlig ikke noe særlig glad i physisk kontakt generelt. Men øynene, derimot, sier noe helt annet...

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det er vel alltids en sannsynlighet for at hun har fått utlevert en beskyttelsese som i dagens samfunn er 'en størrelse for stor'.

Men, det blir spekulasjoner basert på en forståelse av at hun har en erotisk tiltrekning til deg.

Jeg tenker litt.....

Din mann, ham du er gift med... - har dere et forhold som er så åpent at du, f.eks. i den rolige stunden etter at dere har hatt sex, kan si at denne kvinnen faktisk tenner deg ?

Slike menn gror ikke på trær, la nå det være sagt med en gang. Personlig kjenner jeg bare to menn som jeg helt uten tvil kunne åpent fortalt dette, - og vært absolutt sikker på å bli møtt med genuint åpen interesse.

Jeg tenker at dersom du har et slikt litt sjeldent forhold med din mann så kan det å dele denne fantasien være innfallsvikelen til noe.

Endret av Lille-pus
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min og jeg har et åpent forhold. Vi snakker om alt, unntatt henne. Hun er tabu i huset vårt, og han har bedt meg å holde meg unna henne. Og han ville absolutt ikke prate noe mer om saken. Dette skjedde i en periode hvor jeg ikke snakket med henne hverken in real life, eller i chatten, ved sms og mailer. Jeg trodde jeg var ferig med hele greia inntil jeg så henne denne uken.

Må tilføye at vi har alltid kommunisert mye bedre i chatten enn in real life. I virkeligheten er vi to nervebunter som enten unngår hverandre eller oppfører oss rart.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg spør og graver vel mer enn du kanskje ønsker å dele.....

Helt umiddelbart får jeg en fornemmelse av at din mann enten er på kollisjonskurs med denne kvinnen i forhold til personlighetstype (enkelte mennesker vet nærmest ved første blikk at de har en genuin motvilje mot den andre), - eller så har han observert den erotiske elektrisiteten mellom dere og er ekte og ærlig redd for å miste deg til henne.

Begge deler gir meg en følelse av at han i sjel og sinn betrakter deg (med alle postive betydninger av ordene) som 'hans ene-eide kvinne'.

Skulle jeg nå befinne meg sånn omtrenlig på 'det riktige jordet' så ville du måtte omgås denne kvinnen under et dekke av løgn og gjemsel. En situasjon hvor de rammer og grenser som eksisterer mellom deg og din mann ville brytes.

- det er ikke en ønsket situasjon, og den ville fort kunne føre deg til en korsvei hvor du ble nødt til å gjøre et smertefullt valg.

Hadde din mann vært av den typen som undertegnede kun kjenner to eksemplarer av, så ville den gode samtale og oppgang av grenselinjer og rammer, betryggelsen, tilliten og soliditeten mellom dere som par kunne åpnet for en aksept av et vennskapelig og uforpliktende seksuelt forhold mellom deg og denne kvinnen.

Under slike vilkår, hvor han og du delte opplevelsen, - du fysisk og han mentalt ved din lyst og din glede oversamspillet med henne, være en helt annen situasjon for dere begge.

Dette bare som noen umiddelbare, løse tanker fra min side her nå.

Edit: Leif.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er gift med andre, så da gir rådet seg selv: Hold deg unna.

Anonymous poster hash: 4e9d1...009
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg så godt igjen! Har hatt det på samme måten med en annen kvinne, selv om denne er åpent lesbisk. Hun har uttrykt sin fascinasjon over meg flere ganger og i går tok flørten overhånd. Den var veldig myk og forsiktig, vi satt i hver vår ende av en sofa men kom likevel nærmere og nærmere til vi pratet med kroppene i berøring med hverandre. Så snakket hun om at jeg har fine hender, vakre øyne, og hun strøk meg forsiktig på armen. Sånn fortsatte det til vi faktisk endte i seng og jeg opplevde fantastisk sex. Det var helt magisk. Så skulle du få sjansen til å prøve, grip den. Hvorfor undertrykke den siden ved deg selv?

Anonymous poster hash: 9eb4f...fbc
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg så godt igjen! Har hatt det på samme måten med en annen kvinne, selv om denne er åpent lesbisk. Hun har uttrykt sin fascinasjon over meg flere ganger og i går tok flørten overhånd. Den var veldig myk og forsiktig, vi satt i hver vår ende av en sofa men kom likevel nærmere og nærmere til vi pratet med kroppene i berøring med hverandre. Så snakket hun om at jeg har fine hender, vakre øyne, og hun strøk meg forsiktig på armen. Sånn fortsatte det til vi faktisk endte i seng og jeg opplevde fantastisk sex. Det var helt magisk. Så skulle du få sjansen til å prøve, grip den. Hvorfor undertrykke den siden ved deg selv?

Fordi, kjære novelleskribent, hun er gift.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Dere er gift med andre, så da gir rådet seg selv: Hold deg unna.

Det er like mange måter å organisere gode, velfungerende parforhold på som det nær sagt er par.

Jeg synes vi alle skal være veldig forsiktige med å heve fingre eller påberope oss å eie sannheten med hensyn til andres liv.

Det som for det ene par er de riktige rammer og betingelser, det som gir dem det beste eksistensunderlag for dem som par, - det er ikke nødvendigvis det riktige for det andre par.

I TS situasjon vet vi faktisk veldig lite om på hvilket underlag, hvilke gjensidige rammer og regler de to som par har vokst frem til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...