Gjest DemiKristine Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Hei, dette er to ting... 1: Jeg skal ta å sette truseinnlegget i trusa, så får jeg problemer med å få hele truseinnlegget ordentlig på plass. Det kommer borti rumpa og gnager der helt til jeg dytter det oppover.....hvordan får man truseinnlegget til å sitte ordentlig? 2: Hva er tegnene på mensen? Vil vite når det er lurt å ha med bind osv
Chien Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Det første spørsmålet er vanskelig å svare på, men om du syns at bind og truseinnlegg er vanskelig kan du jo prøve tampong? Mensen kommer jo med 4 ukers mellomrom, så det er lurt å sette av et lite tegn i kalenderen sånn at man vet sånn ca. hvilken dag den kommer. Ellers merker noen at de får litt oppblåst mage, eller litt smerter i magen og området under, ellers er det noen som får forandringer i underlivet som utflod, etc. Men det er sånt som du vil oppdage etter hvert som du blir mer kjent med hvordan det er og hvordan akkurat DIN kropp reagerer på det. Det kan være lurt å alltid ha en tampong eller et bind liggende i veska, så er man sikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå