Gå til innhold

Tannreguleringstabbe!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heii. Det skal jo være sånn at strengen skal stikke litt ut fra hver side av den bakerste klossen (om dere skjønner). Og på den ene siden stakk den så ut at den hengte seg fast i skinnet i innsiden av munnen, enn det gjorde den ikke på den andre siden. Så jeg bestemte meg for å klippe av 2 mm på den siden der strengen stakk meg i på innsiden av kinnet. Var litt dumt av meg. Pluttselig kjentes det ut som at alt ble litt slakkere, (det kan hende det er bare jeg som inbiller meg det) og jeg fikk jo regulering idag, ska det skal jo være litt vondt, eller? Iallefall så var det vondere før idag, før jeg gjore den tappen. Strengen stikker fortsatt ut på den siden det gjorde vondt, men det gjør den ikke på den andre?

Takker på forhånd for svar

Anonymous poster hash: 9edcb...833

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den strengen bakerst er jo den de vrir og strammer reguleringen med. Den vil alltid skrape litt de første dagene fordi det er uvant. Dra til tannlegen på mandag og sjekk dette ut.

Skrevet

Jeg hadde samme problem, men tannlegen ga beskjed om at det vil stikke litt. Jeg fikk med meg litt "skitt" som jeg kunne klistre på reguleringen der den stakk, alle jeg kjenner som har hatt regulering fikk også det. Men min stakk meg så kraftig at jeg blødde i munnen og jeg gikk til tannlegen som fikset på dette. Du skulle heller ringt tannlegen så ville de tatt deg inn fort for å rette på det, det skal bare litt vridning med tangen så er det fikset. Ikke fiks problemene selv, da ødelegger du bare for tannlegen og deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...