Gud Skrevet 16. juni 2013 #21 Skrevet 16. juni 2013 Hva skal du med så mye yngre jenter enn deg, er spørsmålet du bør stille deg selv i stedet. Svaret på det spørsmålet sier seg vel egentlig selv?
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2013 #22 Skrevet 16. juni 2013 Svaret på det spørsmålet sier seg vel egentlig selv? Ja, egentlig. Særlig med tanke på hva han spurte om.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #23 Skrevet 16. juni 2013 Men så lenge det er så mange damer som faktisk ønsker seg 10-15 år eldre menn, så vil du nok bli utsatt for at de også prøver seg.. Ingen generalisering her, men av alle venninnene mine er det kun èn som foretrekker eldre menn og da helst fordi de har en like god økonomi som henne selv. Selv syns jeg det vitner om et forvaklet kvinnesyn når gamle menn tror de har sjans på yngre kvinner. Jeg syns også det vitner om en slags urealistisk kresenhet, på lik linje som det berømte "prinsessesyndromet". Anonymous poster hash: 3953b...6bf 1
Sommee Skrevet 16. juni 2013 #24 Skrevet 16. juni 2013 Ingen generalisering her, men av alle venninnene mine er det kun èn som foretrekker eldre menn og da helst fordi de har en like god økonomi som henne selv. Selv syns jeg det vitner om et forvaklet kvinnesyn når gamle menn tror de har sjans på yngre kvinner. Jeg syns også det vitner om en slags urealistisk kresenhet, på lik linje som det berømte "prinsessesyndromet". Anonymous poster hash: 3953b...6bf Kanskje fokusere mer på deg selv da, hvis det plager deg sånn? Bare å se på sukker.no, så vil jeg tippe at i snitt, så søker 1 av 3 eller 1 av 4 26-åringer, menn opp til minimum 40. Sier seg selv at når det er så mange, så har det ingenting med økonomi eller andre sære ting å gjøre. Så i mitt tilfelle, (jeg er 37), så VET jeg at jeg har sjans på ganske mange helt ned i alderen 23-26. Dog er min nedre aldersgrense 25. Men ingen regler uten unntak, og skal møte ei på 24 til uka faktisk.
Sommee Skrevet 16. juni 2013 #25 Skrevet 16. juni 2013 Må legge til at alder ikke er viktig for meg. Kunne like gjerne møtt ei på 34 som 24.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #26 Skrevet 16. juni 2013 Kanskje fokusere mer på deg selv da, hvis det plager deg sånn? Bare å se på sukker.no, så vil jeg tippe at i snitt, så søker 1 av 3 eller 1 av 4 26-åringer, menn opp til minimum 40. Sier seg selv at når det er så mange, så har det ingenting med økonomi eller andre sære ting å gjøre. Så i mitt tilfelle, (jeg er 37), så VET jeg at jeg har sjans på ganske mange helt ned i alderen 23-26. Dog er min nedre aldersgrense 25. Men ingen regler uten unntak, og skal møte ei på 24 til uka faktisk. Det plager meg ikke, men jeg kjapp til å si i fra at jeg ikke er interesserte når de prøver seg. Jeg er på sukker og søker menn opp til 34, får mange mail fra menn i 40-50årene som mener det bare er tull fordi de selv føler seg så unge. Men jeg tiltrekkes ikke eldre menn sin kropp og slik er det bare Bra for deg at du har sjans på 23åringer. Da jeg var 23 ble jeg og venninnene mine bare sure når eldre menn prøvde seg hehe. Anonymous poster hash: 3953b...6bf 1
Sommee Skrevet 16. juni 2013 #28 Skrevet 16. juni 2013 Det plager meg ikke, men jeg kjapp til å si i fra at jeg ikke er interesserte når de prøver seg. Jeg er på sukker og søker menn opp til 34, får mange mail fra menn i 40-50årene som mener det bare er tull fordi de selv føler seg så unge. Men jeg tiltrekkes ikke eldre menn sin kropp og slik er det bare Bra for deg at du har sjans på 23åringer. Da jeg var 23 ble jeg og venninnene mine bare sure når eldre menn prøvde seg hehe. Anonymous poster hash: 3953b...6bf Som sagt er grensa 25.. Men kanskje du hadde svart meg da, hvis du søker til 34..., ingen regler uten unntak..;-) Hva heter du der da...hehe..., send det gjerne på PM;-)
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #29 Skrevet 16. juni 2013 Som sagt er grensa 25.. Men kanskje du hadde svart meg da, hvis du søker til 34..., ingen regler uten unntak..;-) Hva heter du der da...hehe..., send det gjerne på PM;-) Jeg skriver jo at jeg ikke dater menn eldre enn 34 Anonymous poster hash: 3953b...6bf 1
Sommee Skrevet 16. juni 2013 #30 Skrevet 16. juni 2013 Jeg skriver jo at jeg ikke dater menn eldre enn 34 Anonymous poster hash: 3953b...6bf Hahaha.., kom igjen a... Hadde du møtt meg irl, og jeg hadde sagt jeg var 32, så hadde du trodd på det:-P 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #31 Skrevet 16. juni 2013 Hahaha.., kom igjen a... Hadde du møtt meg irl, og jeg hadde sagt jeg var 32, så hadde du trodd på det:-P Det er akkurat denne innstillingen jeg ikke liker ved eldre menn skjønner du Det er som om ei sterkt overvektig dame som få det til å tro du kommer til å elske henne, på tross av at du foretrekker slanke. Finn deg heller ei på ditt eget nivå, både i alder og ellers. Og lykke til Anonymous poster hash: 3953b...6bf 1
Sommee Skrevet 16. juni 2013 #32 Skrevet 16. juni 2013 (endret) Det er akkurat denne innstillingen jeg ikke liker ved eldre menn skjønner du Det er som om ei sterkt overvektig dame som få det til å tro du kommer til å elske henne, på tross av at du foretrekker slanke. Finn deg heller ei på ditt eget nivå, både i alder og ellers. Og lykke til Anonymous poster hash: 3953b...6bf Altså, om ikke smileyene gjorde at du skjønte at jeg kødda, (jeg har jo ingen forutsetninger for å si noe som helst om deg uten bilde eller noe annet), så hadde vi nok ikke hatt særlig kjemi uansett. Og når du tar opp det med nivå.., så har jeg datet flere av de nydeligste damene der inne, så da mener du at du ikke hadde vært bra nok for meg da, om alderen hadde stemt..? Men lykke til, til deg også Endret 16. juni 2013 av Sommee 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #33 Skrevet 16. juni 2013 Altså, om ikke smileyene gjorde at du skjønte at jeg kødda, (jeg har jo ingen forutsetninger for å si noe som helst om deg uten bilde eller noe annet), så hadde vi nok ikke hatt særlig kjemi uansett. De eldre mennene som sjekka meg opp sist helg hadde heller ingen forutsetninger for å vite om vi passet sammen, de så jo bare utseende mitt og at jeger ung. Det er litt det som jeg syns skurrer, nemlig at dere vil ha ditt og vil ha datt, uten å ta høyde for at ting stemmer - også for den andre partnen. Og nei, jeg dater fremdeles ikke eldre menn nettopp fordi jeg sjelden har kjemi med de Og når du tar opp det med nivå.., så har jeg datet flere av de nydeligste damene der inne, så da mener du at du ikke hadde vært bra nok for meg da, om alderen hadde stemt..? Det skal ikke jeg vurdere. Det er så mange rare skriverier her inne. Sikkert mange sinte menn som mener jeg sikter for høyt når jeg ønsker en mann på samme alder som meg selv også. Men lykke til, til deg også Takk, takk Anonymous poster hash: 3953b...6bf 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #34 Skrevet 16. juni 2013 Altså, om ikke smileyene gjorde at du skjønte at jeg kødda, (jeg har jo ingen forutsetninger for å si noe som helst om deg uten bilde eller noe annet), så hadde vi nok ikke hatt særlig kjemi uansett. Og når du tar opp det med nivå.., så har jeg datet flere av de nydeligste damene der inne, så da mener du at du ikke hadde vært bra nok for meg da, om alderen hadde stemt..? Men lykke til, til deg også Ble grisenysgjerrig på hvem du er der inne i sukkerland!Anonymous poster hash: 2d6af...98a
Sommee Skrevet 16. juni 2013 #35 Skrevet 16. juni 2013 Ble grisenysgjerrig på hvem du er der inne i sukkerland!Anonymous poster hash: 2d6af...98a Haha! Bare kom med nicket ditt, så kan jeg komme på besøk..:-)
Lady Skrevet 17. juni 2013 #36 Skrevet 17. juni 2013 Det kommer vel ann på personen. Husker mange venninner av meg, holdt på med eldre menn i tenårene. Da snakker vi så mye som 10år eldre. Men jeg holdt meg til jevnaldrende. Man er forskjellig:)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #37 Skrevet 17. juni 2013 Haha! Bare kom med nicket ditt, så kan jeg komme på besøk..:-) MelindaMus Anonymous poster hash: 2d6af...98a
Sommee Skrevet 17. juni 2013 #38 Skrevet 17. juni 2013 MelindaMus Anonymous poster hash: 2d6af...98a Skikkelig spennende profil du hadde MelindaMus!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå