Gå til innhold

Er yngre jenter/damer redde eldre gutter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg er en mann i starten av 20-årene og jeg sitter egentlig å lurer på om yngre jenter/damer er redde/sjenerte/reservert for eldre gutter? Kjør på med meninger :-)

Anonymous poster hash: d1586...f21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det. Når jeg som har passert 35 får meldinger av damer på alderen din, så tror jeg neppe de som er litt yngre enn deg er det heller. Redde altså. Sjenerte er det selvsagt mange som er.

Gjest Superwoman!
Skrevet

Jeg er 16, har aldri vært forelska/betatt av en som er mindre enn 5 år eldre enn meg. Eldre gutter/menn er bedre på det meste. Kunne heller aldri vært sammen med noen som er like gammel som meg eller yngre. Dette er jo bare min mening, og det varierer veldig. Vet om flere som synes det er ekkelt...

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg er 16, har aldri vært forelska/betatt av en som er mindre enn 5 år eldre enn meg. Eldre gutter/menn er bedre på det meste. Kunne heller aldri vært sammen med noen som er like gammel som meg eller yngre. Dette er jo bare min mening, og det varierer veldig. Vet om flere som synes det er ekkelt...

Så lenge du vet hva som er riktig for deg, så skal du bare drite i slikt. Så lenge ting er innen for norsk lov, så er slikt lite konstruktivt og ikke så veldig gjennomtenkt.

Hvis noen kommer med noe konstruktivt derimot, så går det an å lytte. Kanskje man lærer noe nyttig ;-).

Gjest Superwoman!
Skrevet

Så lenge du vet hva som er riktig for deg, så skal du bare drite i slikt. Så lenge ting er innen for norsk lov, så er slikt lite konstruktivt og ikke så veldig gjennomtenkt.

Hvis noen kommer med noe konstruktivt derimot, så går det an å lytte. Kanskje man lærer noe nyttig ;-).

Samme tenker jeg! Kan jo uansett ikke noe for hvem man blir tiltrukket av. Hver sin smak :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel veldig individuelt...

Anonymous poster hash: b742a...f25
Skrevet

Jeg er faktisk mer redd yngre gutter/menn.

• Liker 4
Gjest GirlonGirl
Skrevet

Er ikke det at jeg er redd men jeg får sånn automatisk "respekt" for de gutta som er noen år eldre enn meg selv. Ser på en måte opp til dem :P Er selv 18

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du med ei jente som er yngre enn deg da?

14-15 er det de du tenker på?

Ekkelt.

Anonymous poster hash: a99b8...4cd
  • Liker 1
Skrevet

For en tid tilbake ble jeg kjent med en mann som var 16 år eldre enn meg, som jeg etter hvert fikk veldig god kontakt med. Jeg var overhode ikke redd for han, tvert imot, men merket på meg selv at jeg oppførte meg mindre tullete og ble litt mer "sjenert" når jeg var med han. Vet ikke om det hadde noe med alderen hans å gjøre (eneste personen over 30 jeg har vært venn med), eller om det bare var personligheten hans som gjorde at jeg ble sånn.

Jeg kjenner noen gutter som er 5-7 år eldre enn meg, men de oppfører seg på en måte som gjør at jeg ikke merker at de er eldre enn meg engang :P

Gjest Gunfreak
Skrevet

Føler det helt omvendt, virker som unge jenter/kvinner ofte går for eldre menn bare fordi dem er eldre, så klart gjelder ikke alle, finnes ekte kjærlighet osv, og så klart jenter i 18-20 års alderen skal ha lov til å ha sine preferanser og er det 30 åringer er jo ikke det noe galt, men men blir selv noe misstenksom når yngre damer viser interesse for meg, tenker som oftes det er ene og alene pga. alderen min og ikke noe annet.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Alder er noe piss :P Faen, er dritt lei av at jeg er "ung" blir jo bare stress når det spør hvor gammel jeg er (Når de selv er eldre)

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye yngre snakker vi? Det er vel vanlig å være mer sjenert og usikker i tenårene uansett om det er snakk om "eldre gutter" eller ikke.

Anonymous poster hash: 59999...e45
AnonymBruker
Skrevet

Føler det helt omvendt, virker som unge jenter/kvinner ofte går for eldre menn bare fordi dem er eldre, så klart gjelder ikke alle, finnes ekte kjærlighet osv, og så klart jenter i 18-20 års alderen skal ha lov til å ha sine preferanser og er det 30 åringer er jo ikke det noe galt, men men blir selv noe misstenksom når yngre damer viser interesse for meg, tenker som oftes det er ene og alene pga. alderen min og ikke noe annet.

DET må være noe av det rareste jeg har hørt ever. "Hun er bare sammen med meg på grunn av alderen min :(" nei...?

Det er en kjent sak at jenter "modnes" raskere enn gutter, og at jenter oftest må opp litt i alder for å finne noen på samme mentale nivå.

Anonymous poster hash: 2d6af...98a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke redd eldre menn, men er stort sett uinteressert i menn som er mer enn 4-5 år eldre. Når menn som er 10-15 år eldre prøver seg, syns jeg faktisk ikke det passer seg :S

Anonymous poster hash: 3953b...6bf
  • Liker 1
Skrevet

Alder er noe piss :P Faen, er dritt lei av at jeg er "ung" blir jo bare stress når det spør hvor gammel jeg er (Når de selv er eldre)

Bare vent til du blir litt over tredve. Da får du revansjen din, og kan date alt fra 20-40!

Skrevet

Jeg er ikke redd eldre menn, men er stort sett uinteressert i menn som er mer enn 4-5 år eldre. Når menn som er 10-15 år eldre prøver seg, syns jeg faktisk ikke det passer seg :S

Anonymous poster hash: 3953b...6bf

Men så lenge det er så mange damer som faktisk ønsker seg 10-15 år eldre menn, så vil du nok bli utsatt for at de også prøver seg..

AnonymBruker
Skrevet

redd? jeg skjønner ikke. mannfolka må være eldre enn meg! 8-15 år er passelig :)

Anonymous poster hash: 14eec...bef
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hei jeg er en mann i starten av 20-årene og jeg sitter egentlig å lurer på om yngre jenter/damer er redde/sjenerte/reservert for eldre gutter? Kjør på med meninger :-)

Anonymous poster hash: d1586...f21

Hva skal du med så mye yngre jenter enn deg, er spørsmålet du bør stille deg selv i stedet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...