AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har et litt rart spørsmål... Dersom en mann over lengre tid runker for hardt, og dermed ikke føler særlig mye under samleie lengre, kan de da runke løsere i en periode for å få tilbake litt følsomhet? Eller...? Uff, typen er i forsvaret og han runker sikkert annenhver dag. Når han er hjemme på perm har jeg merket at han bruker mye lengre tid på å komme. Når han dro i forsvaret holdt han ikke ut så lenge, mens nå kan han glatt holde på i 20 min med jukking... Føler meg lite attraktiv og jeg tenker at kanskje "problemet" er at han runker for hardt, eller? Luksusproblem ja! Men jeg syntes det er en så rar overgang. Jeg syntes det er digg jeg at han holder ut så lenge, men det er bare noe ved det som får meg til å føle at jeg har blitt litt for vid for han.. Anonymous poster hash: d601c...2e8
Gjest Heartbeat Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Ja man kan legge seg til vaner som gjør at følsomheten uteblir om man runker for hardt. Kjøpe en fleshlight til han Eller be han roe ned grepet og heller runke lett med glidemiddel
Gjest hogwash Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Ironisk nok kan det godt hende typen din er veldig fornøyd med at han klarer å holde ut lenger. Mest sannsynlig er det nok han som prøver hardere på å holde ut, eller har skjønt hvilke muskler han bør trene. Logisk sett burde du vel heller ikke bli videre når hyppigheten på sex går ned..? Synes ihvertfall ikke du har noen grunn til å føle deg uattraktiv på grunn av dette.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Ja, det kan faktisk være tilfelle. Skjedde med meg også, det var såpass ille at jeg søkte om tips fra en sexolog. Og ble anbefalt om å slutte å bruke høyre hånd og gå over til kun venstre, bare for å bryte den gamle vanen. Anonymous poster hash: d5684...1c7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Eksen min hadde samme problemet. Gikk faen ikke an for meg å runke han til orgasme heller. Ble tragikomisk de få gangene jeg virkelig prøvde, runka for harde livet i et helvetes tempo og med et hardt grep om pikken. Fikk både krampe og muskelstrekk i armen av det. Men kom han? Nei. Nei, jeg var verken dårlig til å runke eller stygg. Han ble sprengkåt, men han kom som sagt ikke. Anonymous poster hash: 20d3f...d32 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Det beste er vel kanskje å ta en prat med han å høre om det er det at han ikke kommer, eller at han faktisk jobber for å ikke komme. Har liksom aldri spurt. For alt jeg vet holder han igjen for harde livet for at vi skal ha litt ekstra lang hyggestund når han er hjemme. Om det er tilfelle at han runker for hardt og har mistet litt følelse så er det godt å høre at man kan gjøre diverse tiltak for å få følsomheten tilbake! takker for svar! Anonymous poster hash: d601c...2e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå