AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Kjære mann eller gutt som leser dette. Se for deg dette, og gi meg en tilbakemelding på hvordan du ville reagert. Du kommer hjem fra jobb, lysene er slått av og plutselig blir du dratt inn på badet av din kjære som står i undertøy/eventuelt noe annet(?) Det er tent stearinlys på badet, og hun kysser deg mens hun tar av deg klærne og drar deg med inn i dusjen for å fortsette der.. Anonymous poster hash: 4d6ed...9f9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 ingen? Kom gjerne med endringer om det hørtes dumt ut Anonymous poster hash: 4d6ed...9f9
Testosteron Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Ingen av mennene her klarer å forestille seg at noe slikt vil skje dem 10
Gjest Ironically me Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Nå synes at jeg har sett flere av disse trådene... Vel, slik har ingen av mine tidligere partnere behandlet meg, men jeg hadde nok utvilsomt vært med på notene. Har stort sett måtte ta regien selv, og det er så kjipt! Har derimot noe liknende opplevelse med en venn. Vi holdt på å gjøre i stand i hagen, og plutselig tok hun styringen... Vel, da var det derimot litt vanskelig for meg ... Om det var som en rå fantasi? Oh yea! Om vi er fortsatt gode venner? Joda! Vel, kjære anonyme anonymiker, håper det var nok til å gi deg en god natts søvn! 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Poenget med tråden; Min samboer er hjemme fra jobb om en bitteliten stund, og jeg vil overraske litt, men redd dette blir dumt.. Hmm Anonymous poster hash: 4d6ed...9f9
sandkri01 Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Jeg tror nok en hver mann ville satt pris på det. Kjæresten min bruker av og til å klage litt på at jeg ikke tar styringa, så vurderer å gjøre dette med han han blir nok glad!! 2
guttemann Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Enhver* mann elsker at dama vil ha ham og viser det. *NB: Visse sære avvik kan forekomme, og man kan aldri si noe sikkert om ALLE. guttemann tar ikke ansvar for eventuelle merkelige avvikeres avvikende oppførsel. 2
Bjørkeris Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Ja, jeg ville satt pris på noe slikt. Kona er notorisk uromantisk når det kommer til slikt.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Hadde jeg gjort det med gutten min så hadde han elsket det. Men vi bor hjemme hos foreldrene mine for øyblikket, så det blir ikke så mye sånt fortiden Anonymous poster hash: 2cd6a...4e6 2
Gjest Nordavind Skrevet 13. juni 2013 #10 Skrevet 13. juni 2013 Jeg vil vanligvis kun ha litt mat når jeg kommer fra jobben...
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Jeg er jente da. Men om jeg hadde vært sliten og sulten så hadde ikke det vært det store. Få i han litt mat før du tar han med inn i dusjen. Det ville jeg ivertfall satt pris på. Anonymous poster hash: fd8ef...c83
Gjest hogwash Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Hvordan jeg ville reagert? Jeg ville nok fundert på om jeg har tatt feil angående religion i alle år og at det kanskje finnes en gud likevel. 4
Gjest Heartbeat Skrevet 14. juni 2013 #13 Skrevet 14. juni 2013 Hvordan jeg ville reagert? Jeg ville nok fundert på om jeg har tatt feil angående religion i alle år og at det kanskje finnes en gud likevel.
Gjest KateW Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 Er han en mann som er avhengig av mat når han kommer hjem fra jobben hadde jeg ventet til han hadde spist. Noen menn klarer ikke å ha sex når de er ville av sult... Er han en av dem kan du fort føle deg avvist, og det er jo ikke noe kjekt.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #15 Skrevet 14. juni 2013 Han spiste på jobb et par timer før han kom hjem. Han var ihvertfall veldig fornøyd og bedre humør kom han i når han etterpå fikk Grandiosa Anonymous poster hash: 4d6ed...9f9
Gjest Thai clinch Skrevet 14. juni 2013 #17 Skrevet 14. juni 2013 Hadde vært en deilig overraskelse. Kanskje en liten erotisk snack på badet skylt ned med et glass vin eller champagne...kun for å få opp blodsukkeret hvis man var litt sulten..
Gjest KateW Skrevet 14. juni 2013 #18 Skrevet 14. juni 2013 Han spiste på jobb et par timer før han kom hjem. Han var ihvertfall veldig fornøyd og bedre humør kom han i når han etterpå fikk Grandiosa Anonymous poster hash: 4d6ed...9f9 Hurra!!!!
Gjest Ironically me Skrevet 14. juni 2013 #19 Skrevet 14. juni 2013 Ja, det er jo ikke hver dag en mann får seg grandiosa! 1
recursion Skrevet 15. juni 2013 #20 Skrevet 15. juni 2013 ingen? Kom gjerne med endringer om det hørtes dumt ut Anonymous poster hash: 4d6ed...9f9 Jeg synes dette høres veldig fint ut. Å bli overrasket av kjæresten i sexy undertøy og gjerne med høye sko er utrolig fint. Det betyr at hun har lyst til å gi kjæresten en fin opplevelse og samtidig pirrer hans lyster. Jeg skulle gjerne ha opplevd det oftere. I et vanlig samliv er det å pirre den andre en veldig fin ting og hvis det skjer en gang i blant kan det være med på å gi sexlivet en god piff :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå