Gå til innhold

Hjelp jeg er så kvalm


:-) anna

Anbefalte innlegg

Er to mnd på vei med mitt andre barn, og er kvalm hele tida... spyr to - tre ganger hver dag, og er kvalm så og si konstant i mellomtiden.

I påskeferien har det gått på et vis for da har jeg fått sove lenge og kunne lagt meg nedpå når jeg er dårlig, men i morgen skal jeg på jobb igjen. Fatter ikke hvordan det skal gå. :cry:

Sist fødte jeg for tidlig, og hadde bekkenløsning og jeg regner med at dette blir et høyrisikosvangerskap med en del sykemeldinger.

Så jeg har ikke lyst til å ringe jobben allerede nå for å si at jeg er syk, men jeg fatter ikke hvordan jeg skal fungere på jobb i morgen.

Har en jobb der det ikke akkurat passer så bra å "stikke ut på toalettet en tur" stadig vekk. Noen som har gode råd.

Hvor mye kvalme er det forventet at jeg skal fungere med?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått to barn, og begge svangerskapene mine kasta jeg opp i 6 mnd. Prøv noen respetfri tabletter som heter Postafen, de er egentlig mot sjøsyke, men de hjalp meg litt de første mnd. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal prøve det da, sliter med å holde på maten for tiden.. til tross for mange hyppige måltider og masse tørre kjeks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søte snille anna, hold kalenderen foran deg og tenk deg fremover til november.... Tiden går så fort og du skal ha krefter til å ta deg av storebror i mellomtiden, og ikke minst i tiden etterpå.

En sykemelding er ikke verdens undergang, si at du har kraftig forkjølelse eller noe, du trenger jo ikke avsløre deg med en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sykemelding er ikke verdens undergang' date=' si at du har kraftig forkjølelse eller noe, du trenger jo ikke avsløre deg med en gang....[/quote']

Enig. Men du trenger ikke si noe om grunnen dersom du ikke vil. Det står heller ikke på sykemeldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal prøve det da' date=' sliter med å holde på maten for tiden.. til tross for mange hyppige måltider og masse tørre kjeks.[/quote']

Ikke for å ta vekk motet, men jeg prøvde ALT som var av kjerringråd, ingenting hjalp. Posafen hjalp meg litt de første mnd, ellers kasta jeg opp døgnet rundt. Jeg prøvde akupunktur og det bedret seg litt, nok til at jeg vil anbefale det. Det er grusomt å være kvalm hele tiden. Lykke til, jeg vet AKKURAT hvordan dere har det. Tenk på at det kommer noe absolutt vidunderlig ut av det :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...