Gå til innhold

Hvilken stil liker dere gutter på jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere gutter som er single, hvilken stil syntes dere er tiltrekkende på jenter? Tenker på dere som er interessert i jenter fra 17-25 år. Da tenker jeg helst på hvem dere sjekker opp, kunne sett for dere som en potensiell kjæreste.

Liker dere peplumtopper, store smykker osv? Eller liker dere bedre stramme, korte kjoler/skjørt? Hvordan sminke syntes dere er pent? Hårfrisyre/lengde/farge? :)

Vet personlighet spiller en stor rolle, men er nyskjerrig hva dere syntes er pent ved første øyekast!



Anonymous poster hash: d4937...343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gutta som vet hva peplumtopper er liker ikke jenter.

Tror ikke du får tommel ned på "stramme, korte kjoler/skjørt" av en eneste kar heller. Ledende spørsmål.

Endret av ElectricScum
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lys gjennomsikitg skjorte (y)



Anonymous poster hash: 452ef...044
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal selfølgelig ikke jeg snakke for alle, men jeg tviler på at du finner mange menn/gutter som vet hva peplumtopper er, og noen spesiell formening om smykker, annet en at det ern noe slags" stÆsj"...

Alt kler den smukke er det jo noe som heter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter jeg brukte google. liker jeg ikke jenter lengere :(



Anonymous poster hash: 452ef...044
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er peplumtopper??

Nå skal selfølgelig ikke jeg snakke for alle, men jeg tviler på at du finner mange menn/gutter som vet hva peplumtopper er, og noen spesiell formening om smykker, annet en at det ern noe slags" stÆsj"...

Alt kler den smukke er det jo noe som heter....

key+trends+for+fall+2012+peplum+top.jpg

Anonymous poster hash: bacd1...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår fortsatt ikke

Hehe, det er topper som går utover i enden. :P

peplum-frills.jpg

Anonymous poster hash: bacd1...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stramme, korte kjoler/skjørt eller bukser. Relativt naturlig sminke. Kan godt droppe masse smykker. Lepper er nok noe som betyr mye mer for jenter enn for gutter. Aldri helt skjønt hva jenter mener er kort hår, da noen virker å mene at håret er for kort selv når det går ned til puppa. Begge deler kan uansett være fint. Både blondt og brunt hår er fint det og.

Stor nok utringning så får du min oppmerksomhet fort nok i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn varierer. Noen liker jenter som går i kjoler, og andre liker jenter som kler seg som de dærre... Hva skal man kalle dem... De med oransj hud, silikonpupper og røykerynker når de er 23 høhøh

Det viktigste er at du kler deg i en stil du er komfortabel med. Det finnes alltid en eller annen kar som liker din stil, men hvis du vil tiltrekke deg mest mulig menn, og driter i hvordan disse mennene er, er det jo bare å kjøre på med mest mulig utrigning, og vis mest mulig form.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. KG må stille klokka si en time fremover. 17:30 nå

Det står riktig tidspunkt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal kle deg for en mann, så kle deg slik du ønsker en mann skal tenke.

Er det bare oppmerksomhet/ei hyene du vil ha vil det meste som viser hud og konturer funke utmerket, sleng på masse sminke og tupper håret også. Skal du ha en tradisjonell mann funker ikke det. Vil du ha noe midt i mellom så kler du deg midt i mellom. Peplumtopper og slike detaljer har ikke menn flest så mye tanker om.



Anonymous poster hash: 02e5b...76d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om du skal kle deg for en mann, så kle deg slik du ønsker en mann skal tenke.

Anonymous poster hash: 02e5b...76d

Veldig bra formulert, og et skikkelig godt råd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og visste hva peplumtopper er før jeg kom inn hit. Jeg synes ikke de ser spesielt fine ut heller, men det er jo mulig jeg ville ha forandret mening om en veldig pen jente med passende kropp til det hadde brukt det. Men tvilsomt.

Stramme korte skjørt kan være fint, men ikke stramme korte kjoler. Snodig nok. Og jeg tror ikke det er noe spesielt mønster som går igjen, da det er så mange forskjellige som passer bra på diverse damer. Og det viktigste er at man trives godt og viser dette, i tøyet sitt. Ellers blir det bare kleint og det er veldig innlysende hvorfor jenten har kledd seg slik.

Utover det, er det mange stiler jeg liker på jenter.

En stil jeg liker, er jo tights og en lengre topp, med en genser, hettegenser eller cardigan. (Men det må jo varieres og da!) Og jeg liker godt skjørt på jenter, i alle former og farger. Ikke så veldig godt løse skjørt som går helt ned, men ellers. Korte(ere) struttende óg inntilsittende, både som går fra midten av låret og nedover til kneet, og forsåvidt helt ned, men da må kan det ikke være et slikt som henger løst
(akkurat denne preferansen tror jeg bunner seg i min mor sin stil, og jeg aldri har vært noen tilhenger av deler av hennes eller andres som følger den samme trenden).

Men vanlig bukse og kan være pent. Gjerne en uten lommer bak på. Men med funker bra det og. :)
Også syntes jeg når jeg var yngre at det var fint med f.eks en singlet og en genser av tynt og gjennomsiktig stoff (som en finner på div kjoler i dag). Dette er nok en trend som har forsvunnet for lenge siden, så jeg vet ikke om jeg egentlig hadde syntes det samme i dag.

Og kjoler er fint! Gjerne korte kjoler som henger fra brystpartiet, som allerede nevnt.
Gjerne med halterneck også forsåvidt. Og gjerne en sløyfe eller knytnings på ryggen (eller foran og for den del). Liker ikke tubetopper eller -kjoler så godt da.

Og smykker og juggel, pyntepaletter og den slags, er jeg ikke så veldig imponert over. Og jeg har egentlig fått inntrykket av at det er KUN jentene som digger dette. Men det er vel ingen hemmelighet at de fleste jenter kler seg etter hva andre jenter synes og da.

Og sminken bør ikke være overdrevet, men littegrann skader jo ikke. Gjerne for fremheve øyene sine evt. og litt freshere farge i ansiktet. Kanskje litt gloss og.

Men sist, men ikke minst, det viktigste er å kle seg slik at man selv synes en ser bra ut.

Jepp. Håper det hjalp!



Anonymous poster hash: b4a43...e58
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det masse forskjellige svar og råd! :) Tusen takk!



Anonymous poster hash: d4937...343
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...