AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #21 Del Skrevet 13. juni 2013 Har hørt om de som får trygda si og har hus i Spania ja, får kamerater til å sende meldekort for seg siden nav har begynt å sjekke det også, skal ikke være lett å snylte mer, kameraten må jo tjene litt på det også, faen ass Nav. Anonymous poster hash: e88cb...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miranda2011 Skrevet 13. juni 2013 #22 Del Skrevet 13. juni 2013 I følge noen av dagens ungdom er naving noe man kan velge dersom man ikke ønsker å jobbe. Dette er nok derfor fullt mulig,så kjør på Dagens ungdom er flinkere til å jobbe enn generasjonen før, synes det er stygt å si det du gjør her om ungdommene, de går på skole og jobber ved siden av. Jeg kjenner en haug ungdommer, ingen går på NAV, det er de eldre som gjør 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #23 Del Skrevet 13. juni 2013 Herregud, denne tråden er jo bare BULLSHIT! Ts innlegg er helt på jordet, men mange av kommentarene er jo verre. Bare å kalle en gruppe mennesker for NAVere, blir kvalm av dere ass! Hilsen en med høy utdanning og god jobb Anonymous poster hash: edbfc...6ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #24 Del Skrevet 13. juni 2013 I følge noen av dagens ungdom er naving noe man kan velge dersom man ikke ønsker å jobbe. Dette er nok derfor fullt mulig,så kjør på Du burde skamme deg! Har aldri før vært flere ungdommer som går så mye skole og tar høy utdanning som i dag. Anonymous poster hash: edbfc...6ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #25 Del Skrevet 13. juni 2013 Herregud, denne tråden er jo bare BULLSHIT! Ts innlegg er helt på jordet, men mange av kommentarene er jo verre. Bare å kalle en gruppe mennesker for NAVere, blir kvalm av dere ass! Hilsen en med høy utdanning og god jobb Anonymous poster hash: edbfc...6ac En naver er en person som går på nav uten grunn. De som trenger hjelp er ikke definert som navere.Anonymous poster hash: 2d583...de9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2013 #26 Del Skrevet 13. juni 2013 De aller fleste som går på NAV har ikke-påviselige diagnoser. Så dette går nok helt greit. Det er det dummeste jeg har hørt. Jeg jobber selv i en bedrift som har mange på arbeidsavklaringspenger og gradert ufør. Jeg har enda til gode å se en personalrapport der mennesket det gjelder ikke har konkrete diagnoser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #27 Del Skrevet 13. juni 2013 En naver er en person som går på nav uten grunn. De som trenger hjelp er ikke definert som navere.Anonymous poster hash: 2d583...de9 Det er jeg fullstendig klar over! Synes uansett ikke noe om kalle en menneskegruppe for "NAVere", tipper det er støtene for mange som får hjelp av nav- uansett årsak. Må da vite at mange av de unge "kjekke" karene ikke forteller om sine psykiske vasker og heller sier at det er "slækt" å gå på nav. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men måte på de generalisering da! Anonymous poster hash: edbfc...6ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #28 Del Skrevet 13. juni 2013 Det er det dummeste jeg har hørt. Jeg jobber selv i en bedrift som har mange på arbeidsavklaringspenger og gradert ufør. Jeg har enda til gode å se en personalrapport der mennesket det gjelder ikke har konkrete diagnoser. Det er fullt mulig å få en diagnose uten å faktisk være syk hvis man spiller godt nok. Du husker kanskje autist-sigøyneren? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=527228 Anonymous poster hash: 98808...095 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2013 #29 Del Skrevet 13. juni 2013 Det er fullt mulig å få en diagnose uten å faktisk være syk hvis man spiller godt nok. Du husker kanskje autist-sigøyneren?http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=527228 Anonymous poster hash: 98808...095 Selvfølgelig. Men å dra "de fleste" over en kam blir helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freakingawesome Skrevet 13. juni 2013 #30 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Dette her er bare flippings patetisk. Se nå te helvete å voks opp Ts. Jeg er en Nav'er å la meg fortelle deg at det er ikke er no liv å lengte etter. Jeg får 3750kr i mnd og dette strekker overhode ikke til da jeg har endel gjeld jeg prøver å nedbetale. Jobb finner jeg ikke da jeg mangler både arbeidserfaring og studiekompetanse. Så Cv'en min er like imponerende som et blankt ark. Jeg må igjennom praksis for å komme ut i jobb og det er en lang og grusomt kjedelig prosess. Jeg må hele tiden låne penger av venner, noe som senker det lille jeg har av selvrespekt ytterligere og det hender jeg går blakk såpass lenge at det kan gå dager mellom hver gang jeg får spist. Jeg har ikke engang no sted å bo så jeg bor i en nødbolig, og leilighet er vanskelig å finne da nesten ingen huseiere godtar kommunal garanti.. Her er min historie http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=750704 Troll eller ikke troll. Du traff en nerve nå. F**k you Og der glemte jeg å trykke Ab.. jaja shit au Endret 13. juni 2013 av Freakingawesome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miranda2011 Skrevet 13. juni 2013 #31 Del Skrevet 13. juni 2013 Dette her er bare flippings patetisk. Se nå te helvete å voks opp Ts. Jeg er en Nav'er å la meg fortelle deg at det er ikke er no liv å lengte etter. Jeg får 3750kr i mnd og dette strekker overhode ikke til da jeg har endel gjeld jeg prøver å nedbetale. Jobb finner jeg ikke da jeg mangler både arbeidserfaring og studiekompetanse. Så Cv'en min er like imponerende som et blankt ark. Jeg må igjennom praksis for å komme ut i jobb og det er en lang og grusomt kjedelig prosess. Jeg må hele tiden låne penger av venner, noe som senker det lille jeg har av selvrespekt ytterligere og det hender jeg går blakk såpass lenge at det kan gå dager mellom hver gang jeg får spist. Jeg har ikke engang no sted å bo så jeg bor i en nødbolig, og leilighet er vanskelig å finne da nesten ingen huseiere godtar kommunal garanti.. Her er min historiehttp://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=750704 Troll eller ikke troll. Du traff en nerve nå. F**k you Og der glemte jeg å trykke Ab.. jaja shit au Leste nå den tråden din, og må bare si stakkars,stakkars deg, alt det du har gått igjennom ville ha knekket de fleste. Men du må ikke gi opp, vær så snill, er sikker på livet har mye godt i vente til deg. Har ikke så mange råd å gi, men kanskje prøve å lage deg en plan fremover, ønsker du har, ta et steg om gangen. Ønsker deg uansett masse lykke til, klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #32 Del Skrevet 13. juni 2013 sanne menesker som ts er grunnen til at jeg vil at nav skal bli lagt nedAnonymous poster hash: 30e61...17d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #33 Del Skrevet 13. juni 2013 sanne menesker som ts er grunnen til at jeg vil at nav skal bli lagt nedAnonymous poster hash: 30e61...17d Så alle skal straffes pga de få som misbruker systemet? Anonymous poster hash: edbfc...6ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 13. juni 2013 #34 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Det er det dummeste jeg har hørt. Jeg jobber selv i en bedrift som har mange på arbeidsavklaringspenger og gradert ufør. Jeg har enda til gode å se en personalrapport der mennesket det gjelder ikke har konkrete diagnoser. Alle har en diagnose ja, men de fleste har en ikke-påviselig diagnose. Det vil si for eksempel vondt i ryggen eller en eller annen diffus psykologisk greie. Altså at det ikke finnes noen måte å få konkret verifisert diagnosen. Endret 13. juni 2013 av Lincoln 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 13. juni 2013 #35 Del Skrevet 13. juni 2013 Alle har en diagnose ja, men de fleste har en ikke-påviselig diagnose. Det vil si for eksempel vondt i ryggen eller en eller annen diffus psykologisk greie. Altså at det ikke finnes noen måte å få konkret verifisert diagnosen. Så du er en av disse vitenskap- bedreviterne GRØSS OG GRU! Håper du får deg en a-ha opplevelse så du kan smake din egen medisin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2013 #36 Del Skrevet 13. juni 2013 jeg er på aap, har 14.000 i mnd etter skatt, en pstd diagnose, og attpåtil ble jeg alvorlig skadet i bilulykke. Hver dag går med til å jobbe seg mot arbeidslivet. Ta gjerne livet mitt, jeg tar når som helst ditt, den usynlige handa er bare latskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 13. juni 2013 #37 Del Skrevet 13. juni 2013 Så du er en av disse vitenskap- bedreviterne GRØSS OG GRU! Håper du får deg en a-ha opplevelse så du kan smake din egen medisin! Ja, jeg er en av de fæle folka som bruker fakta i debatter! Fysj! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 13. juni 2013 #38 Del Skrevet 13. juni 2013 Ja, jeg er en av de fæle folka som bruker fakta i debatter! Fysj! Som sagt: håper du får deg en a-ha opplevelse så kanskje du letter på regnskapssløret og sverger til snåsamannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria12345 Skrevet 13. juni 2013 #39 Del Skrevet 13. juni 2013 Da jeg sto opp i morges var det som en usynlig hånd prøvde å dra meg tilbake ned i senga. Å komme seg opp var en kamp! Sånn er det hver dag og jeg er dritt lei av å stå opp klokken halv sju og slave i åtte timer. I det siste ble jeg oppmerksom på NAVing og jeg tror det er noe for meg. Hvordan bør jeg gå fram? Jeg regner med at jeg må få en uførdiagnose men det feiler meg jo ingenting! skal jeg fake noe? hvordan går man fram nor man skal NAVe? Jeg håper du tuller? Ellers er det trist å se hvor late mennesker har blitt.. 8 timer å slave du liksom, du skulle jobbet i et U-land i noen måneder.. Det er å slite det, og i laaangt over 8 timer! NAV er for de som trenger det, folk som ønsker å jobbe og som gjør en innsats men som har det vanskelig. Det er tragisk at late og utakknemlige mennesker prøver å lure systemet, og ødelegger vår velferdsstat, når pengene kunne gått til noen som virkelig trengte og fortjente det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 13. juni 2013 #40 Del Skrevet 13. juni 2013 Skjønner ikke hva som er så attraktivt med å nave. Hva gjør man hele dagen? Må jo bli fryktelig kjedelig etter noen uker. Jeg har vært uten jobb i kortere perioder og holdt på å kjede vettet av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå