Gå til innhold

"Footfetish" ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en lit beskymra gutt på 23år.

Jeg har finni ut at jeg kan bli sexuelt tent, av "jentetåfis" . Litt kvamlt og si tåfis syns jeg. Men er dette i det hele tatt normalt?

Å har ikke tørt og si det te noen. Men når jeg har hatt dame også, har je aldri tørt å innrømt dette. Er det flere som tenner på slikt som meg?

takker for serriøse svar!




Anonymous poster hash: 07f72...7a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overraskende mange som har en slik fetisj. Bare å søke litt rundt på dette med foot fetish, det er en av de mer utbredte "på siden"-fetishene. Helt klart ikke noe de fleste tenner på, men det er på ingen måte noe du er alene om.

Selv synes jeg riktignok bare det er kvalmt, men hver sin smak :)

Anonymous poster hash: 6a024...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Murica

Fot fetisj er veldig utbredt.

Så du er ikke alene om det.

Ikke min greie, men det får så være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fot fetisj er vel den vanligste fetisjen slik jeg har forstått det? Synes ikke du trenger å være flau TS :)

Kjæresten min tenner også på det (altså da slik du sier, med "tåfis"). Han var også veldig flau over det, og det tok veldig lang tid før han turte å fortelle det til meg. Men da han fortalte det så synes jeg det var helt greit, selv om det ikke var noe jeg tenner på. Men jeg var med på å prøve, og jeg liker godt å gjøre dette fordi jeg blir kåt av å se hvor kåt han blir. I dag har vi et veldig ærlig forhold der vi tør å fortelle om våres indre fantasier og vi er med på hverandres fantasier. Dette har ført oss nærmere både seksuelt og emosjonelt, så synes det er veldig fint :).

Det kan nok være veldig vanskelig for deg å fortelle dette til en evt. kjæreste hvis du synes det er flaut. Men hvis du blir veldig trygg på en person så kan dette gå mye bedre en det du tror (kjæresten var innstilt på at alle synes det var så ekkelt, og tror han ble litt overrasket over hvor utrolig fint jeg tok det. Jeg tror det er en ganske vanlig fetisj). Man kan jo først gi litt hint, prøve å finne ut hva jenta synes om dette. Hvis du tror hun trenger litt tid til å "venne seg til" tanken på dette kan du først bare si det med føttene, og senere kan dere snakke om dette med lukt :)

Lykke til :)



Anonymous poster hash: b9b0a...b68
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

en jeg vaar sammen ilang tid elsket å slikke mine tær... dette var kun i senga og jeg synes dette var veldig godt når de var renvasket så lagde ikke noe sak utav det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...